כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
רווח של 400,000

מכירת חיסול: בוריס ג'ונסון מציע את ביתו למכירה

בוריס וקארי ג'ונסון העמידו את ביתם בקמברוול למכירה ב-1.6 מיליון ליש"ט - כשהם עתידים לראות רווח של 400,000 ליש"ט. בני הזוג רכשו את הבית בדרום לונדון, תמורת 1.2 מיליון ליש"ט ב-2019. הם לא התגוררו בנכס, ובמקום זאת בחרו להישאר ברחוב דאונינג

מכירת חיסול: בוריס ג'ונסון מציע את ביתו למכירה
בוריס ג'ונסון צילום: ממשלת בריטניה

בוריס וקארי ג'ונסון העמידו את ביתם בקמברוול דרום לונדון למכירה תמורת 1.6 מיליון פאונד (כששה מיליון שקלים) בזמן שהם מתכוננים לחיים שאחרי הפוליטיקה. בני הזוג רכשו את הבית שמכיל עם ארבעה חדרי שינה בדרום לונדון ביולי 2019, כאשר מר ג'ונסון הפך לראש ממשלה.

לאחר שביצעו את הרכישה נאלצו בני הזוג ג'ונסון לעבור למעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב דאונינג 10. בני הזוג עומדים להרוויח כ-400,000 ליש"ט אם יקבלו את המחיר המבוקש עבור הבית, שנקנה ב-1.2 מיליון ליש"ט.

הם הרוויחו אלפי פאונד מהשכרת הנכס במהלך כהונתו, ראש הממשלה נהנה מהכנסה מדמי שכירות של לפחות 10,000 פאונד בשנה. מקורות אמרו ל'דיילי מייל' כי הזוג מחפש כעת בית בהרן היל בלונדון קרוב לביתה לשעבר של חברת הפרלמנט מהלייבור הרייט הרמן, שעומדת בראש החקירה האם ג'ונסון הטעה את הפרלמנט בעניין ה'פארטיגייט', על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, ג'ונסון חגג בתקופת הקורונה במסיבות עם עובדי המעון, בניגוד לחוקים אותם הוא עצמו קבע.

נראה שהזוג מתארגן לקראת המכירה, גברת ג'ונסון נראתה בקמברוול לאחרונה כשגננים פינו את הגינה האחורית ושתלו עצים בחזית הבית. למרות שגברת ג'ונסון נראתה מעבירה רהיטים לנכס בשנת 2019 עם אמה ג'וזפין מקאפי, תמונות של סוכנויות נדל"ן המפרסמות את הנכס מראות שהוא ריק כעת.

הנכס ממוקם בסמוך לפארק מיאטס פילד בקמברוול, שמתואר על ידי סוכנות הנדל"ן כ"פנינה לונדונית נסתרת ממנה נהנות משפחות המחפשות חיים שקטים". נכון לעכשיו לא ידוע לאן בוריס וקארי יעברו כשיעזבו את רחוב דאונינג בחודש הבא, אולם יש להם בית בבעלותם בת'ם, אוקספורדשייר.

בוריס ג'ונסון לונדון נדל''ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד