י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התחלה חדשה?

כך תדעו אם זכיתם בהגרלת "דירה בהנחה"

במשרד הבינוי והשיכון החלו את הליך שליחת הודעות הזכייה למשקי הבית הזוכים בהגרלות | כלל הנרשמים להגרלות יקבלו בשעות הקרובות הודעות טקסט ובהן עדכון האם זכו

כך תדעו אם זכיתם בהגרלת "דירה בהנחה"
העברת דירה צילום: גיא אסייג, פלאש 90

הבוקר (שני) החלו במשרד הבינוי והשיכון את הליך שליחת הודעות הזכייה למשקי הבית הזוכים בהגרלות.

בשעות הקרובות מעל ל-6,200 זכאים יקבלו הודעות טקסט ובהן הבשורה לה ייחלו.

במהלך השבוע האחרון התקיימו במשרד הבינוי והשיכון 115 הגרלות ובהן הוגרלו 6,269 דירות במעל ל-25 יישובים ברחבי הארץ.

כלל הנרשמים להגרלות יקבלו בשעות הקרובות הודעות טקסט ובהן עדכון האם זכו, ובמהלך הימים הקרובים, תוצאות ההרשמות להגרלות יעודכנו באזור האישי באתר, לאחר העדכון תשלח הודעה טקסט נוספת המיידעת על כך.

בחודש אוקטובר תפתח ההרשמה להגרלה לסבב השלישי של "דירה בהנחה" ועד לסוף השנה יזכו אלפי זכאים נוספים.

עשרות אלפי זכאים יקבלו עד סוף שנה הבאה הודעות זכייה, כך שכמחצית מ-120 אלף הזכאים שנרשמו בתחילת השנה יוכלו לזכות באפשרות לרכוש דירה בהנחה משמעותית מהמדינה.

במשרד הבינוי והשיכון אומרים כי הליך ההגרלה נערך בהתאם לנהלים מחמירים ומוקפדים, במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחו של רו"ח חיצוני מוסמך, וחישוב התוצאות יתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת הגרלות המפקחת, הבודקת וחותמת על תוצאות כל הגרלה והגרלה.

התוצאות ימסרו לנרשמים בהודעת טקסט ובדואר אלקטרוני, עבור כל הגרלה אליה נרשמו. כמו כן, ניתן יהיה לראות את התוצאות, כמו גם את מיקום הנרשם בתור הממתינים, באזור האישי שבאתר ההרשמה להגרלות. האזור האישי באתר ההרשמה להגרלות יעודכן בנתוני הזכייה כאמור בימים הקרובים.

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן הגיב לפרסום תוצאות ההגרלה ואמר "הבוקר מעל ל-6,000 משקי בית יקבלו את ההודעה המשמחת, לרכוש דירה בהנחה משמעותית ברחבי הארץ. אני גאה בתוכנית 'דירה בהנחה' שמתפרסת על כל רחבי המדינה, מתוך אמונה כי בכל מקום בארץ אפשר וכדאי לזוגות ומשפחות צעירות לגור. אני מסתכל על נתונים ההרשמה ונפעם, באשקלון נרשמו כמעט 26,000 זכאים, בשדרות נרשמו מעל ל-9,000, הנתונים מראים כי הביקושים גם בערי הדרום גבוהים והציבור מאמין בהן ורוצה לגור בהן. אנחנו נמשיך לעבוד ולייצר פתרונות דיור עבור כלל אזרחי המדינה".

מנכ״ל רשות מקרקעי ישראל, ינקי קוינט הגיב אף הוא: ״אני מברך את אלפי הזוכים והזוכות בהגרלה השנייה במסגרת תוכנית 'דירה בהנחה' שיזכו בזכות לדירה בהנחה משמעותית בכ-25 ישובים ברחבי ישראל. הרשות תמשיך לפעול למציאת ויצירת פתרונות בהקצאת קרקעות בהתאם לכלל צורכי המשק הישראלי״.

 

משרד הבינוי והשיכון זכייה הגרלה דירה בהנחה הגרלה על דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד