ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
יחסים מתוחים

סרב לארוחת ערב: ארדואן שוב משפיל את פוטין

הנשיא הטורקי שביקר בסוצ'י ביום שישי האחרון, סרב לקיים ארוחת ערב משותפת עם פוטין. עוד דווח כי הנשיא הטורקי צמצם למינימום האפשרי את זמן הצילומים בין השניים

סרב לארוחת ערב: ארדואן שוב משפיל את פוטין
פוטין ממתין לארדואן צילום: צילום מסך

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן שביקר בסוצ'י שברוסיה ביום שישי האחרון, סרב לקיים ארוחת ערב משותפת עם פוטין, כך על פי דיווח בתקשורת הרוסית. הנשיא הטורקי החליט שלא להישאר לארוחת הערב, על אף שהיא כבר הוכנה על ידי צוותו של הנשיא הרוסי, ו"הסתפק במהלך ארבע השעות בקפה ובתה בלבד", כך על פי הדיווח.

בנוסף דווח כי הנשיא הטורקי ביטל את מסיבת העיתונאים שתוכננה לו יחד עם פוטין, ואף צמצם את זמן הצילומים איתו למינימום האפשרי. הנשיא הטורקי חזר לטורקיה כמעט מיד לאחר סיום הפגישה בין השניים. 

השניים דנו בפגישת ביישום הסכם התבואה שנחתם בין רוסיה לאוקראינה בתיווכה של טורקיה.

כזכור, בפגישה בין המנהיגים בטהרן בחודש שעבר, הנשיא הרוסי נאלץ להמתין מספר דקות בקוצר רוח לנשיא הטורקי מול מצלמות התקשורת הרבות. האחרון אף דאג להפיץ את התיעוד.

בסרטון נראה פוטין כשהוא נכנס לחדר ועומד לפני שני כיסאות. ניתן לראות בבירור כי פוטין לא מרוצה כלל וכלל מן ההמתנה שנכפתה עליו, טרם נכנס ארדואן לחדר ולוחץ את ידו.

הצעד הטורקי מגיע לאחר שלפני כשנתיים נשיא רוסיה ולדימיר פוטין גרם לנשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן להמתין לו מספר דקות בפגישה שהתקיימה במוסקבה.

רג'יפ טאיפ ארדואן טורקיה ולדימיר פוטין סוצ'י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד