י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הקהילה בפאניקה

אלמוני מחסל גברים בעלי השם "חוסיין": ארבעה נרצחו

בפיגוע האחרון בסדרת פיגועי ירי, נורה נאים חוסיין בעת שחזר מקבורתם של שני קורבנות נוספים, אפטאב חוסיין ומוחמד אפזאל חוסיין, שנורו ב-26 ביולי וב-1 באוגוסט. עברתי את אסון התאומים, "עברתי את עידן טראמפ, מעולם לא הרגשתי כל כך חסרת אונים עם פחד"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

משטרת אלבקרקי בניו מקסיקו ארה"ב חוקרת ארבעה רציחות שנעשו בצורה דומה, ירי פתאומי. שלושה מוסלמים עם השם חוסיין, נורו למוות בהפרש של שבוע, הרביעי נורה בשנה שעברה וגם שמו היה חוסיין. בפיגוע האחרון נורה נאים חוסיין שהפך לאזרח ארה"ב רק לפני שבועיים ביום שישי אחר הצהריים בעת שחזר מקבורתם של שני הקורבנות האחרים, אפטאב חוסיין ומוחמד אפזאל חוסיין, שנורו ב-26 ביולי וב-1 באוגוסט.

מאז הרציחות האחרונות, הקהילה המוסלמית המקומית נמצאת בפאניקה ומנסה להישאר כמה שיותר רגועה, אמר ד"ר מחמוד אלדנאווי, אימאם מהמרכז האסלאמי של ניו מקסיקו באלבקרקי, ל'גארדיאן'.

"במיוחד כשהערב מגיע, אף אחד לא יוצא החוצה, הם ממהרים לסיים הכול במהלך היום", אמר. "אלא אם כן זה דחוף הם לא יוצאים מהבית בערבים. כולם חושבים שהם מטרה, אנחנו מנהיגי דת, אנחנו מבקשים מאנשים להיות חזקים, אבל אנחנו בני אדם, אנחנו כן מרגישים מודאגים לגבי האישה והילדים שלנו", אמר אלדנאווי.

טאהיר גאובה, מנהלת ענייני הציבור במרכז האסלאמי של ניו מקסיקו אמרה כי "שורת מקרי המוות היא נוראה עבור קהילה של כ-5,000 מוסלמים באלבקרקי, עיר של יותר מ-560,000 איש. "הייתי בארצות הברית מאז 95" אמרה גאובה, "עברתי את אסון התאומים, עברתי את עידן טראמפ, מעולם לא הרגשתי כל כך חסרת אונים עם פחד".

"חייהם של המוסלמים באלבקרקי נמצאים בסכנה", אמר אדוארד אחמד מיטשל, סגן המנהל הלאומי במועצה ליחסים בין ארצות הברית לאסלאם. "מי שאחראי למסע הירי הנורא ומעורר השנאה הזה חייב להיות מזוהה ולהיעצר עכשיו".

ארגון CAIR הדוגל בזכויות האזרח של מוסלמים בארצות הברית, מסר בהצהרה ביום שבת כי הם מציעים 10,000 דולר עבור מידע "שיוביל למעצר ולהרשעה של האחראים". הארגון קרא לממשל ביידן "לקחת תפקיד ישיר בעניין".

מוסלמים רצח מקסיקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד