י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תאונת עבודה

במהלך הרכבת טיל בליסטי: 6 מומחים איראנים נהרגו

ששה מומחים איראנים ולבנונים ועשרות מורדים חות'ים הנתמכים על ידי איראן, נהרגו בעת הרכבת טיל בליסטי בבסיס בבעלות החות'ים בתימן. פיצוצים עזים הרעידו את דרום בירת תימן, צנעא, שנמצאת בשליטת המיליציה החות'ית

במהלך הרכבת טיל בליסטי: 6 מומחים איראנים נהרגו
פיצוץ במחנה הח'ותים צילום: צילום מסך אל ערביה

ששה מומחים איראנים, ועוד מספר לבנונים נהרגו בפיצוצים עזים במחנה של המורדים החות'ים הנתמכים על ידי איראן, שני הפיצוצים נגרמו כתוצאה מפיצוץ טיל בליסטי של המיליציה החות'ית בעת הרכבתו, הדבר גרם לפיצוץ של מפעל ומחסן נשק השייכים למיליציית המורדים בסמוך לאתר האימונים במחנה אל-חפאא, מזרחית לבירה צנעא, כך מדווח אתר אל ערביה.

על פי הדיווח פיצוצים עזים הרעידו עם עלות השחר היום (שני) את דרום בירת תימן, צנעא, שנמצאת בשליטת המיליציה החות'ית. המיליציה החות'ית הטילה אבטחה כבדה בסביבת מחנה אל-חפאא, דרומית לצנעא, ומנעה התקרבות סקרנים אליו במקביל להגעת אמבולנסים רבים.

הפיצוצים מגיעים על רקע המשך שביתת הנשק שחתמו החות'ים עם האו"ם, ההסכם חודש ביום שלישי האחרון, לתקופה של חודשיים. המיליציה החות'ית ניצלה את הפסקת האש של האו"ם כדי לבצע פעולות צבאיות עוינות, להתקין ולבנות טילים ופועלת להבריח מל"טים מאיראן, ולהעביר ציוד צבאי לגבולות הלחימה והפרות נוספות של ההסכם.

תימן איראן לבנון מורדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד