ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הרודן חוזר לסורו

ארדואן תוקף את ישראל: "שום תירוץ לרצח ילדים"

לא עברו ימים רבים מאז החגיגה בישראל על התחממות היחסים מול ארדואן, והנשיא הטורקי שוב חוזר לסורו ומאשים את ישראל ב"הרג ילדים" במהלך המבצע בעזה

ארדואן תוקף את ישראל: "שום תירוץ לרצח ילדים"
נשיא טורקיה ארדואן צילום: דוברות הקרמלין

למרות התחממות היחסים בתקופה האחרונה בין נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן לבין ממשלת ישראל, ששיאה בשיתוף הפעולה בין גורמי הביטחון הישראלים והטורקיים לבלימת הניסיונות האיראנים לפגוע בישראלים באיסטנבול, נשיא טורקיה מתייחס היום (שני) למבצע "עלות השחר", שהסתיים אמש בעקבות הפסקת האש, ותוקף את ישראל.

"אנחנו מגנים את הפעולות של כוחות הביטחון הישראליים בימים האחרונים בעזה", אומר ארדואן, ומוסיף כי "אין שום תירוץ לרצח ילדים. אנחנו עומדים לצד אחינו הפלסטינים". דבריו של ארדואן מגיעים על אף שבתחקיר ישראלי התברר כי הילדים ברצועה שנהרגו אתמול, מתו כתוצאה משיגור כושל של הג'יהאד האסלאמי.

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח בחודש שעבר עם נשיא טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן והודה על המאמצים לסיכול פעולת טרור על אדמת טורקיה.

לפי פרסום בית הנשיא, בשיחה הדגישו השניים את התרומה הגדולה של שיתוף הפעולה לאמון הנבנה בין הממשלות והעמים. בשיחה הדגיש נשיא המדינה כי טרם הוסר האיום ויש להמשיך במאמץ המשותף לסיכול הטרור. השניים הסכימו להמשיך ולפעול לטובת השלום והיציבות במרחב באמצעות דו שיח פתוח ורציף.

מבצע עלות השחר רג'פ טאיפ ארדואן רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד