י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עלות מזערית להונו

האיש העשיר בעולם חשף: "אני גר בדירת 3 חדרים"

אילון מאסק, הבעלים והמייסד של חברת החלל SpaceX וענקית המכוניות החשמליות טסלה, חשף כי הוא מתגורר בבית "קטן מאוד" של שלושה חדרים בלבד, ששווה כיום כ-45 אלף דולר. בהתחלה היו בבית שני חדרים בלבד, אך הוא הפך את החניה לחדר נוסף

האיש העשיר בעולם חשף: "אני גר בדירת 3 חדרים"
חברת טסלה צילום: unsplash

האיש העשיר בעולם, אילון מאסק סיפר במהלך ריאיון בפודקאסט בשם Full Send כי הוא מתגורר בבית "קטן מאוד" של שלושה חדרים בלבד, ששווה כיום כ-45 אלף דולר, בבוקה צ'יקה שבדרום טקסס. אחרי שבנובמבר צייץ כי עבר לבית באזור וטען ש"בתים קטנים נותנים תחושה של ביתיות".

על פי הדיווח שהובא בחדשות 12, מאסק הודה כי הוא אכן מתגורר בבית בגודל של כ-78 מ"ר. "כשחברים שלי מגיעים להתארח הם לא מאמינים שאני גר בבית הזה", סיפר. תחילה, הוסיף מאסק, היו בבית שני חדרים בלבד, אך הוא הפך את החניה לחדר נוסף.

הבית הקטן ממוקם במרחק של פחות מקילומטר ממשרדי החברה שלו, SpaceX ועל פי מאסק הוא הולך לשם ברגל. עוד הוסיף מאסק כי הבית שלו כעת עולה פחות מבתים של BoxaBI, חברה מלאס וגאס שמוכרת בתים קטנים להרכבה.

מאסק הוא האיש העשיר ביותר בעולם. באפריל העריך מגזין פורבס את הונו בכ-219 מיליארד דולר. היזם החל להיפטר מנכסיו בשנת 2020 ואף הצהיר על מטרה זו באותה שנה. ביוני 2021 מכר את הבית האחרון שהחזיק, בלוס אנג'לס, תמורת כ-37 מיליון דולר.

אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד