י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זכה לתשואות

מדוע התיישב המגיש האתאיסט על רצפת האולפן

איש התקשורת אמנון לוי ידוע כאתאיסט מוצהר, אולם אתמול הוא הפתיע כאשר נערך לתכניתו היומית כשהוא וצוותו ישובים על רצפת האולפן כשהוא מספק הסבר שחימם את הלב וריגש רבים

מדוע התיישב המגיש האתאיסט על רצפת האולפן
אמנון לוי צילום: צילומסך ערוץ 13

העיתונאי והמגיש ב'ערוץ 13' אמנון לוי, הפתיע את עוקביו בפייסבוק כשפרסם בצהריי תשעה באב תמונה שלו יושב על הקרקע עם צוות העורכים של תכניתו 'שש' המשודרת מידי ערב בשעה 18:00.

לוי שהעיד על עצמו בעבר כי הוא אתאיסט שאינו מאמין כלל רח"ל, כתב: "לא יודע איך יצא אבל דווקא אצלי החילוני הגמור רוב הצוות דתי שומר מצוות. והיום הם צמים כמובן. בישיבת הבוקר שירה, אחת התחקירניות, התיישבה על הריצפה ואמרה שבתשעה באב עד הצהרים אסור לשבת על כיסא".

עוד הוא מספר, "תהיתי בקול אם אנחנו צריכים לכבד אותה בישיבה על הריצפה, ואוהד העורך ענה, בוודאי. כך נראתה ישיבת הבוקר של מערכת שש. למעט מי שלא יכל (הריון וכו') כולם על הריצפה...". 

התגובות לפוסט היו מעורבות, חלק בעד המחווה וחלק נגד, אך רובן חיזקו את אמנון לוי על המעשה האציל. ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר הציונות הדתית, התרגש מהתמונה ומהמחווה וכתב: "זה למה לא יהיה חורבן שלישי חלילה. אנשים אחים אנחנו. אוהבים, מחוברים, מכבדים. גם אם מתווכחים. תודה אמנון לוי. ריגשת! גם במעשה וגם בהחלטה לשתף".

ח"כ לשעבר מ'הליכוד' נאוה בוקר הגיבה וכתבה: "ישר כוח! בעיני זה מקסים למרות שאיני מהצמים". כתבת 'כאן חדשות', שלי טפיירו הגיבה גם היא וכתבה: "מדהים! סולידריות בימים של חורבן הם תשובה ראויה לאהבת חינם שצריך להרבות בה בימים אלו ובכלל". המשורר הישראלי יוסי גיספן כתב ללוי בתגובה: "יצאת מלך אמנון יקירי. מהיום מעריך אותך כפליים".

האם הודות לתגובות המחמיאות והחיבוקים נראה את אמנון לוי חוזר בתשובה שלימה? ימים יגידו.

אמנון לוי אתאיסט צום תשעה באב ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד