י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הייתי בטוח שאני הולך למות"

מטורף: דרש מהנהגת את המפתחות והשליך לוואדי

נהג יהודי תועד כשהוא דורש מנהגת פלסטינית את מפתחות הרכב, ומשליך אותם לוואדי הסמוך | לטענתו מדובר היה בהצלת חיים של ממש, לדבריו, הנהגת השתוללה על הכביש וסיכנה באופן ברור את משתמשי הדרך | "ראיתי את המוות מול העיניים, הייתי בטוח שאני הולך למות" אמר הנהג

מטורף: דרש מהנהגת את המפתחות והשליך לוואדי
משליך את מפתחות הרכב צילום: ע"פ סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

חוסר האכיפה בכבישי יהודה ושומרון ממשיך לסכן את חיי המתיישבים: בתיעוד שפורסם היום (שני) וחרך את הרשתות החברתיות, נראה נהג יהודי זועם עומד באמצע הכביש, דורש מנהגת פלסטינית את מפתחות הרכב, ומשליך אותם לוואדי הסמוך.

התיעוד עורר סערה בארגוני השמאל והפלסטינים, שם תקפו בחריפות את "המתנחל" המשליך, "‏סיפור קטן לשני בערב. כתבו באחד מארגוני השמאל, "הוא מתנחל בן מלכים תוקף נהגת פלסטינית, שולף לה את מפתחות הרכב וזורק לואדי. למה? כי מותר לו . מי יעצור אותו?" תקפו.

אך מסתבר שהסיפור אינו "תמים". נהג הרכב הסביר שהסיבה שנקט בדרך הזו היא נטו הצלת חיים. "ראיתי את המוות מול העיניים, הייתי בטוח שאני הולך למות", אמר הנהג, לדבריו, "הנהגת הפלסטינית השתוללה על הכביש ברמה חסרת תקדים וכמעט גרמה למספר תאונות, השיא היה כשהחליטה שאני הקורבן הבא שלה", מסביר הנהג, "היא החלה לעקוף אותי בפראות, עד כדי כך שנצמדה לשול השמאלי של הנתיב הנגדי של הכביש! במקביל הופיע מולנו משאית שפשוט עברה בין רכבי לרכבה, זה היה נורא, ראיתי את המוות מול העיניים, הייתי בטוח שאני הולך למות" אמר נהג הרכב.

הנהג המשיך וסיפר: "בשלב הבא פשוט חסמתי אותה, וזרקתי את מפתחות הרכב שלה מעבר לכביש, אני מנעתי רצח", סיים נהג הרכב.

 

פלסטינים פלסטינית קטטה כבישים יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד