י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפרק האחרון

פיענוח שמות ע"פ נומרולוגיה: מה שרציתם לדעת על עצמכם

'בחדרי חרדים' עם הפיענוח לשם שלכם, מה באמת מסמל השם הפרטי שלכם? איך תוכלו לדעת יותר על עצמכם? ומהם שלושת הפרמטרים שנצרכים לפיענוח?

פיענוח שמות ע"פ נומרולוגיה: מה שרציתם לדעת על עצמכם
דף ועט צילום: pixabay

'בחדרי חרדים' בשיתוף אסתר אורן, יועצת ומפענחת שמות פרטיים על פי הנומרולוגיה מגישים לכם את הפיענוח לשם שלכם.

הפיענוח מתייחס לפוטנציאל בלבד וכמובן שאנחנו צריכים לממש את הפוטנציאל למקום חיובי, שדעת התורה נוחה הימנה.

הסבר: הפיענוח נשען על 12 פרמטרים ואותם יש לחלק בין אין ספור אנשים, כך שהגיוני מאד כי ישנם פרמטרים דומים בין המאובחנים.

יהודה אריה

השם יהודה מייצג חוזק שליטה  וכניסה לפרטים יבשים, פרטניים ויבשים חווה פגיעות רגשיות מתחום המשפחה, רגישות, מעיים, איש חרוץ. יש פוטנציאל להתפרצויות.

נאוה תהילה

ניחנת בזוג ידיים פוריות, את מנהיגה, פרפקציוניסטית, מרגישה היטב את המוגבלויות ונלחמת בהן היטב מאחורי הקלעים, השנים מטיבות איתך, מתקדמת לקרבת הבמה, כולך נתינה

רגישות: שרירים פרקים גב

מרגלית - 23.8

חקרנית של החיים, באה ממקום של אמות מידה מחמירות מעצמך ומהשני, מעצמך נאה דורשת ונאה מקיימת, לא מקבלת את הדרישות המחמירות שלך לכן למדי: אמות מידה מחמירות מעצמך בלבד. מרגישה תקועה זמן רב על מקום אחד, את מנהיגה נועדת לטפל בשני.

רגישות: מעיים שיער וקצת רגליים

אברהם - 3.9

אברהם אתה נושא איתך משקעים מהילדות, למדת לעדן את ההתפרצויות שלך, החיים הם לא מחנה צבאי. אתה מפתיע לטוב ולמוטב כמה וכמה סוגי אישאיות.

אוראל שירה נאוה - 19.3

אוראל השם הזה מייצג עבורך מוגבלויות בכל מיני חזיתות. יש מצב שאת מתמודדת עם מישהו שההתנהגות שלו לא כ"כ תקינה. את פועלת מאחורי הקלעים להגיע ליעדים שונים

הזמן פועל לטובתך, עם השנים פורצת את התקיעויות ומגיעה למעמד. את באה ממקום של מחקר רק אחרי שחקרת בעצמך את פועלת. חווה חוויות קורבניות אשר עם השנים מתאדים והיו כלא היו

רגישות: עצמות רגלים שרירים שינים

עובדיה

נולדת לחפש, מתוחכם, אתה טיפוס נופל וקם נופל וקם. מחפש ע"י מי להיאסף פעמים לצד נתינה גדולה מצידך. מעט ילדותי. יש לעמוד על משמר ההוצאות. האנשים בשבילך הם כלי משחק. טוב לב ונתינה גדולה

רגישות: גב, רגליים

מיטב - 3.6

מיטב את מנהיגה קלושה שאת בעצמך נופלת וקמה נופלת וקמה קושי עם מסגרות. עם השנים מתחברת יותר למסגרות ומתקדמת לקדמת הבמה

רגישות: גפיים, גרון וגב

מיטל - 21.1

את עוצמתית מאד, חזקה וחייבת שליטה מלאה גם על המצב וגם על האנשים. ראש גדול ושאיפות גדולות. לא תמיד מצליחה לממש, יש בך נתינה בלתי פוסקת.

רגישות: גב

רעות - כא באלול

את רגישה ובעלת אינטואיציות מעולות נועדת לטפל באנשים, אוהבת נקיון ובייעודך להפרות את השני בעצותייך. אמות מידה מחמירות מעצמך ומהשני. מהשני לא מקבלת את האמות המידה המחמירות להן את נדרשת מעצמך. למדת לוותר בעניין.

רגישות: מעיים

***

תכנית זו - פיענוח שמות פרטיים על פי הנומרולוגיה יוצאת לפגרה ומסתיימת בשבוע זה עד לאחרי החגים. אין לשלוח שמות נוספים לפיענוח.

פיענוח שמות נומרולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד