י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מוות מסתורי

תעלומה: בכיר בתוכנית הטילים נמצא מת במלון

האיש הממונה על התוכנית הממשלתית לפיתוח נשק מתקדם בטייוואן נמצא ללא רוח חיים בבית מלון. האיש פיקח על פיתוח טילים מסוגים שונים והיה סגן ראש המכון הלאומי למדע וטכנולוגיה

תעלומה: בכיר בתוכנית הטילים נמצא מת במלון
הו יאנג לישינג צילום: צילום מסך

הו יאנג לישינג בן ה-57 מטייוואן, נמצא ללא רוח חיים בבית המלון בו שהה, על פי הדיווחים בטייוואן הבכיר מת כתוצאה מהתקף לב במהלך נסיעת עסקים לחלק הדרומי של טאיוואן, אך החשש שהוא מצא את מותו על ידי הסינים שלא אהבו את הביקור בטייוואן של יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית ננסי פלוסי בשבוע שעבר.

לישינג היה סגן ראש המכון הלאומי למדע וטכנולוגיה על שם צ'ונג שאן בבעלות צבאית, הוא נמצא מת בחדרו במלון בדרום מחוז פינגטונג ביום שבת בבוקר, כך נמסר בהצהרה של המכון.

כשהשוטרים הגיעו לזירה הם קבעו שהוא לקה בהתקף לב, כך אמר וואנג צ'ין-טסונג, סגן מנהל במחוז של משטרת מחוז פינגטונג. "לאחר בדיקת מצלמות האבטחה בחדרו במלון, המשטרה לא מצאה שום סימנים לפריצה או לחימה, וגם לא מצאו פצעים על גופתו, כך על פי התקשורת המקומית.

משפחתו אמרה שיש לו היסטוריה של מחלת לב, הוא פיקח על פיתוח סוגים שונים של טילים, ונכנס לתפקידו במכון מוקדם יותר השנה. אך גולשים רבים טענו כי סין החשודה במותו, כזכור, סין הגיבה בחריפות לביקור פלוסי ופתחה בשורה של תרגילים צבאיים מול האי, התרגילים כללו גיחות של מטוסים וירי בנשק חי.

סין טייוואן מוות פתאומי מוות מסתורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד