י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עקיצה ב-30 שניות

צפו: גנבים רוקנו תכשיטים בשווי למעלה מ-2 מיליון דולר

שוד לאור יום בחנות תכשיטים בניו יורק. אחד השודדים החזיק את הדלת פתוחה כדי ששלושה חברים לפשע רעולי פנים יוכלו להיכנס פנימה. אחד החשודים שהחזיק פטיש ניפץ את מדפי הזכוכית בזמן שהאחרים העמיסו את התכשיטים היקרים

צפו: גנבים רוקנו תכשיטים בשווי למעלה מ-2 מיליון דולר
השודדים בחנות צילום: צילום מסך

תוך שלושים שניות בלבד, הצליחה קבוצת גנבים לברוח עם שווי של יותר מ-2.15 מיליון דולר של תכשיטי יהלומים יוקרתיים בשוד בחנות בברונקס בניו יורק.

בסרטון ממצלמות האבטחה נראה גבר בחולצת טריקו לבנה, עם כובע שחור ומרכיב משקפי שמש, מתנהג כמו לקוח ונכנס לחנות תכשיטים בשדרת וובסטר בפורדהם ביום שישי האחרון אחר הצהריים.

במקום להיכנס לחנות, החשוד החזיק את הדלת פתוחה כדי ששלושה חברים לפשע רעולי פנים יוכלו להיכנס פנימה. אחד החשודים שהחזיק פטיש ניפץ את מדפי הזכוכית בזמן שהאחרים העמיסו את התכשיטים היקרים.

התכשיטים הגנובים הוכנסו לשקיות בד, לאחר מכן נמלטו הגנבים מהמקום ברגל. המשטרה עדיין מחפשת אחר החשודים. עדי ראיה סיפרו לתקשורת המקומית שהחבטות של הפטיש היו כל כך חזקות, שהם חשבו שהם שומעים יריות. "הם נכנסו, בום בום בום, נכנסו ויצאו והלכו", אמר אחד. "מצטער, אני מצטער שזה קרה להם, מצער למרות שזה כנראה מבוטח, אבל דברים מסוג זה קורים", אמר אדם אחר.

בנוסף לבגדים כהים, המשטרה טוענת ששלושת האנשים שגנבו את הסחורה לבשו כולם מסכות פנים כהות וכפפות, למרבה המזל, איש לא נפגע.

רעולי פנים שוד תכשיטים משטרת ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד