כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הרווחה התערבה

צפו: הורים נעצרו לאחר שנתנו וודקה לתינוק

זוג בבריטניה נעצר בגין התעללות בתינוק שלהם, לאחר סרטון שפורסם בפייסבוק, בו הם נראים נותנים וודקה לתינוק. המשטרה במחוז קנט אישרה כי הם הגיעו למקום בעקבות דיווחים על נתינת וודקה לתינוק. ההורים נעצרו במקום בגין התעללות בילדים

צפו: הורים נעצרו לאחר שנתנו וודקה לתינוק
התינוק מקבל וודקה צילום: צילום מסך

הורים נעצרו לאחר שנתנו לתינוק שלהם וודקה, הגבר והאישה נעצרו בחשד להתעללות בילד בעיר הנמל דובר, במחוז של קנט באנגליה.

בתיעוד שהפך לוויראלי בפייסבוק ובהמשך נמחק על ידי פייסבוק, ניתן היה לראות את אמו של התינוק מוזגת מה שנראה כמו בקבוק וודקה לתוך כוס, בעוד התינוק יושב מסתכל. לאחר מכן היא נותנת אותו לתינוק ומטה את ראשו של התינוק לאחור.

כל אותו זמן, גבר ללא חולצה שעמד בסמוך, אביו של הילד, כנראה לא מודע למה ששותה התינוק שלו, או עשה את עצמו לא רואה. אך למרבה המזל, הפעלול הנורא לא נעלם מעיניהם של גולשים, המשטרה במחוז קנט אישרה כי הם הגיעו למקום בעקבות דיווחים על נתינת וודקה לתינוק. ההורים נעצרו במקום בגין התעללות בילדים.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, ההורים שוחררו מאז בערבות, והתינוק חזר לרשותם לאחר שהרווחה החלה לפקוח עין. "זה מאוד עצוב. פרסמתי על זה בפייסבוק אבל זה כל הזמן זה הוסר", קוננה גולשת בפייסבוק, שבחרה להישאר אנונימית. "פניתי לשירותי הרווחה שאמרו שהתינוק בטוח, אבל הוא עדיין עם הוריו". דובר מועצת מחוז קנט טוען שמחלקת הרווחה הוזעקו לבית "אני יכול לאשר שהשירותים החברתיים מודעים לכך ונקטו בפעולה המתאימה".

וודקה שירותי הרווחה תינוק אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד