י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גרם לסתימה

ספר חדש: טראמפ השמיד מסמכים בשירותים של הבית הלבן

תמונות שפורסמו לקראת ספר חדש, מראות ראיות אפשריות להפרה של החוק מצד נשיא ארצות הברית לשעבר, אחר שטראמפ השמיד מסמכים בשירותים | הספר מגלה גם כי הנשיא לשעבר שמר על קשר עם מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און, ביניהם הועברו מכתבים מאד ידידותיים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: freepik

בספר חדש שעומד לצאת בקרוב, מתפרסם כי נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ גרם לסתימה מעת לעת בשירותים של הבית הלבן וניקוזים אחרים עם מסמכים אותם קרע, התמונות פורסמו לפני פרסום הספר 'האיש עם הביטחון' (Confidence Man) ספרה של מגי הברמן, כתבת ה'ניו יורק טיימס' בבית הלבן, שייצא באוקטובר הקרוב. טראמפ, תואר על ידי אתר 'אקסיוס' כ"משמיד ידוע של מסמכים מהחדר הסגלגל".

לדברי הברמן, ההשמדה התרחשה מספר פעמים בבית הלבן, ולפחות בשתי נסיעות חוץ. רוב המילים אינן קריאות, אבל שם אחד שנראה בבירור הוא של חברת הקונגרס הרפובליקנית בניו יורק אליז סטפניק.

"העובדה שטראמפ משליך מסמכים בדרך זו לא הייתה ידועה באופן נרחב באגף המערבי, אבל כמה עוזרים היו מודעים להרגל, שהוא עסק בו שוב ושוב", כתבה הברמן. "זה היה הרגל של טראמפ לקרוע מסמכים שהיו אמורים להישמר על פי חוק הרשומות הנשיאותיות".

הספר מגלה גם כי הנשיא לשעבר שמר על קשר עם מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און. המכתבים מקים תוארו על ידי טראמפ כ"מכתבים ידידותיים", והיו בין 15 קופסאות של מסמכים, מכתבים, מתנות ומזכרות שהופיעו באחוזת מאר-א-לאגו של טראמפ שנה לאחר שעזב את תפקידו.

"אתה צריך להיות די נואש למכור ספרים אם תמונות של נייר בשירותים הן חלק מתוכנית הקידום שלך", אמר דוברו של טראמפ, טיילור בודוביץ', לאתר 'אקסיוס'. "אנחנו יודעים, יש מספיק אנשים שמוכנים להמציא סיפורים כאלה כדי להרשים את התקשורת שמוכנה לרוץ עם כל דבר, כל עוד הוא אנטי טראמפ", הוסיף בודוביץ'.

דונלד טראמפ ספר חדש ניו יורק טיימס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד