י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"זה היה פיגוע טרור"

התאונה שבה נהרג מתן בן ה-6: הנהגת שוחררה בערבות

למרות טענת האם השכולה כי התאונה הקטלנית שבה נפצעה ונהרג בנה מתן בן ה-6, היתה "פיגוע טרור" וכי בנה נרצח במכוון, מדווח כי הנהגת הפלסטינית שאחראית לתאונה נחקרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות ושוחררה בערבות כספית

התאונה שבה נהרג מתן בן ה-6: הנהגת שוחררה בערבות
מתן ז"ל על רקע זירת התאונה צילום: מוקד בנימין/באדיבות המשפחה

התאונה הקטלנית בכביש 60, שבה נהרג הילד מתן צינמן ז"ל בן ה-6. לפי הדיווח של כרמל דנגור ב'כאן 11', הנהגת הפוגעת, פלסטינית בת 27, נחקרה בשבוע שעבר בחשד לגרימת מוות ברשלנות, חציית קו הפרדה רצוף, סטייה מנתיב הנסיעה ונהיגה פוחזת. היא שוחררה בערבות כספית.

בתאונה שהתרחשה לפני פחות משבועיים נהרג מתן ז"ל, וארבעה מבני משפחתו, תושבי שבות רחל, נפצעו גם הם. אחיו בן ה-10 נפצע באורח קשה, אחותו בת ה-12 נפצעה באורח בינוני, אמו רבקה ואחיו בן החצי שנה נפצעו באורח קל.

מתן ז"ל. (באדיבות המשפחה)

רבקה, אמו של מתן ע"ה אמרה למחרת התאונה שלא מדובר בתאונת דרכים וכי לטענתה בנה נרצח. בריאיון מבית החולים שבו אושפזה, סיפרה האם: "נסעתי, הכביש היה פנוי גם מהצד השני. הרכב ראה אותי והאיץ בזווית חזקה אליי. ניסיתי להתחמק מזה ופשוט נכנס בנו. הבן שלי, שהיה לידי, קיבל מכה רצינית בבטן. הבן הקטן שלי נרצח. תאונה מכוונת, פיגוע, רצו לפגוע בי. ראיתי מה קרה, הייתי בהכרה מלאה. אני מבקשת שיפתחו בחקירה בנושא. שזה היה פיגוע טרור".

חיים צינמן, אביו של מתן, ספד לו בהלווייתו ואמר: "אני מצטער שלא הייתי שם לתפוס אותך. מתני שלי, אני לא אראה אותך יותר וגם לא אמא, תחסר לנו מאוד. אף פעם לא ראית אותי בוכה ועכשיו אתה רואה. אני רוצה לומר לך תודה על שש שנים טובות ששימחת אותנו נורא. היית אח טוב, תמיד תהיה איתנו. נתגעגע אליך".

שחרור בערבות גרימת מוות ברשלנות מתן צינמן תאונה קטלנית כביש 60

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד