י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תשלומים בעידן המודרני – איך עושים את זה בצורה נכונה?

מה שבטוח זה שהיום אתם יכולים לשלם בכל מקום כזה בקלות, בצורה מודרנית וכמה שיותר נוחה, אז למה שלא תכירו את האופציות הקיימות?

תשלומים בעידן המודרני – איך עושים את זה בצורה נכונה?
ארנק צילום: פיקסביי

כולנו, בין אם אנחנו שייכים לזרם כזה או אחר של דת ובין אם אנחנו בישיבה כזו או אחרת, נחשפים גם לעולם המודרני. יש מי שעושה שימוש מאסיבי יותר באינטרנט ובאפליקציות שונות ויש מי שנותן לעניין הזה פחות מקום בחייו. מה שבטוח, זה שיש דברים שיכולים להקל גם עלינו את ההתנהלות בחיי היומיום. למשל, כל נושא התשלומים עבר שינויים מדהימים לאחרונה. לכן, אם גם אתם רוצים להתחיל ליהנות מהאפשרות למלא דלק יותר בקלות ובלי לחשוש אם יש לכם או אין לכם כסף מזומן, דעו שזה אפשרי. זה לא משנה בכלל באיזו תחנת דלק אתם נוהגים לעצור לפני כניסת שבת ולתדלק. מה שבטוח זה שהיום אתם יכולים לשלם בכל מקום כזה בקלות, בצורה מודרנית וכמה שיותר נוחה, אז למה שלא תכירו את האופציות הקיימות?

איך כולם משלמים היום בכל מקום?

יצא לכם לשמוע על אנשים שעובדים עם ארנק דיגיטלי ומשלמים בצורה כזאת בכל מקום? לא היה לכם מושג עד לא מזמן במה דברים אמורים ולמה זה כדאי? אתם לא לבד. למעשה, זה לא משנה מה אתם נוהגים לקנות אונליין או בחנויות פיזיות שונות. מה שבטוח זה שעם ארנק דיגיטלי הכול יותר פשוט. עם יד על הלב, כמה פעמים יצאתם מהבית ושכחתם את הארנק בבית? סביר להניח שמה שכן לקחתם אתכם, לעומת זאת, היה הטלפון הנייד שלכם ואולי גם את המפתח של האוטו. יחד עם זאת, אם עוד לא התחלתם לעשות שימוש בארנק הדיגיטלי שכולם מדברים עליו, כנראה שחזרתם הביתה, לקחתם את הארנק ושוב יצאתם לדרך. זה בזבוז אדיר של זמן, ולמען האמת, זמן הוא מצרך נדיר במחוזותינו. כולנו מנסים להתמודד עם אינספור משימות: ללמוד תורה, להגיע לבית הכנסת, לדאוג למשפחה ולהיות ההורים והחברים הכי טובים. לכן אין מקום לטעויות ואין מקום לבזבוזי זמן מיותרים. זו בדיוק הסיבה שבגללה, אם יצאתם וגיליתם שהארנק לא אתכם, זה בוודאי לא היה לכם נעים. לעומת זאת, אנשים שכבר התקדמו והתחילו לעשות שימוש בארנקים דיגיטליים ומודרניים, כלל לא התרגזו. אין ארנק? אין בעיה! נשלוף את הנייד ונוכל לשלם בקלות.

עד כמה זה באמת בטוח?

למרות שאתם רגילים לבצע רכישות מקוונות ומכירים אנשים שקנו ככה כבר הכול, אתם עדיין חוששים? ברור לכם שהטלפון שלכם מחובר לאינספור מקורות ואפשר להוציא אודותיכם מידע רב? זה נכון. אי אפשר להתעלם מהעובדה שהפרטיות שלנו והיכולת לשמור על עצמנו אנונימיים הפכה להיות מורכבת יותר. מצד שני, כתוצאה מכך שזה משהו שמעסיק את כל האנשים, ברור שהיום הדברים פשוטים ומוגנים יותר. במילים אחרות, זה לא משנה מה תרצו לקנות, כי תוכלו לעשות זאת בראש שקט. אתם יכולים לשלם עם כרטיס האשראי שלכם בלי שהוא יהיה בארנק שלכם, ואת כל זה תוכלו לעשות היום בלי לדאוג בכלל. למעשה, אתם יכולים להיות בטוחים שאחרי הפעם הראשונה שתעשו זאת, כבר לא תוכלו לחזור אחורה. לא תוכלו להבין למה דחיתם כל כך הרבה זמן את העניין, אז למה אתם מחכים? ממש כפי שקניות מקוונות הפכו להיות נפוצות מאוד, כך גם אמצעי התשלום המודרניים זוכים להצלחה. היום, כדי לקנות סידור או תשמישי קדושה למישהו אתם לא צריכים את הארנק. הזמינו כל מה שתרצו באינטרנט, או קנו הכול בחנויות הפיזיות האהובות עליכם, ושלמו בדרך נוחה ומאובטחת. יש לכך יתרונות רבים שחבל לוותר עליהם.

ארנק דיגיטלי תחנת דלק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד