ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"נזק מיותר לליכוד"

מתערב בפומבי: נתניהו קורא שלא להצביע למועמד בפריימריז

סאגת דודו לניאדו ומשבצת מחוז דן תסתיים ככל הנראה רק עם סיום תוצאות הפריימריז ולאחר שבית הדין הפך את ועדת הבחירות ואישר ללניאדו להתמודד בפריימריז למרות שהסתיר את עברו הפלילי | נתניהו פנה הבוקר למתפקדים וקרא שלא לתמוך בלניאדו ולגרום כלשונו, "נזק מיותר לליכוד"

מתערב בפומבי: נתניהו קורא שלא להצביע למועמד בפריימריז
בנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

יממה לאחר הקביעה המפתיעה של בית הדין הליכודי כי דודו לניאדו, שהורשע בתקיפה ובפריצה, יוכל להתמודד בפריימריז של הליכוד במשבצת מחוז דן. וההוראה של ליועמ"ש 'הליכוד' להגיש ערעור לביהמ"ש המחוזי נגד אישור מועמדותו של לניאדו, הבוקר, פנה נתניהו והתערב לראשונה נגד מועמד בפריימריז. נתניהו כתב בחשבון הטוויטר, "אני קורא למתפקדי הליכוד לא להצביע עבור דודו לניאדו וכן להצביע למועמדים אחרים וראויים שבחירתם לא תגרום לליכוד נזק מיותר".

כזכור, בשבוע שעבר נפסל לניאדו בעקבות הסתרת מידע על עברו הפלילי. לניאדו הורשע בפריצה לבתים ב-2011, אך בעקבות פרסום ב'חדשות 12' כי שנה קודם לכן נשלח למעצר בית בשל תקיפה, מידע שהסתיר מועדת הבחירות. ועדת הבחירות של הליכוד החליטה לדון מחדש בעתירה של המועמד דור חרל"פ ופסלה אותו.

יו"ר ועדת הבחירות של הליכוד, השופט מנחם נאמן, שפסל את מועמדותו של דודי לניאדו כתב בפסק הדין: "כאשר הובאה בפנינו העובדה שמר לניאדו הורשע במעשים פליליים נוספים נראה כי עליי לסמוך ידי על רצון רוב חברי ועדת הבחירות ולהורות על פסילת מועמדותו של מר לניאדו להיות מועמד התנועה לכנסת - וכך אני מורה".

על פי בכירים בליכוד, נתניהו לא אהב את ההובלה של לניאדו וביקש מדוברו, יונתן אוריך, להתמודד במחוז תל אביב בניסיון לבלום את לניאדו, אך סקרים הראו שלנידאו עדיין גובר ולכן אוריך פרש בתוך כמה ימים מהמרוץ. 

פריימריז בליכוד בנימין נתניהו דוד לניאדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד