י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פעילות מיוחדת

הילדים בעלי הצרכים נחשפו לפעילות המשטרתית

בפעילות קהילתית מיוחדת שנערכה אתמול בירושלים, הציגו השוטרים לילדים בעלי צרכים מיוחדים את יחידות הפרשים והכלבנים, מערך הזיהוי הפלילי ועוד | הילדים לקחו חלק בפעילות וחלקם אף זכו לרכוב על הסוס המשטרתי

הילדים בעלי הצרכים נחשפו לפעילות המשטרתית
הפעילות לילדים המיוחדים צילום: דוברות המשטרה

אתמול (שני) התקיימה פעילות קהילתית בהובלתם של מפקד שיטור קהילתי שכונת רמת אשכול ירושלים, רס"ר יצחק פרץ, יחד עם מפקד מרכז השיטור החרדי בתחנת לב הבירה, רפ"ק ישראל אביב, לילדים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים. הפעילות המיוחדת נערכה בשיתוף עם עמותת "חסד ומרפא" במתחם משכן יצחק שברחוב שמעון הצדיק, זאת כחלק משיתוף הפעולה בין משטרת ירושלים למגזר החרדי.

פעילות חווייתית ומרגשת זאת כללה בין היתר מתחם מתנפחים, משחקי ילדים, קארטינג, תצוגות תכלית של יחידות משטרת ישראל השונות, בין היתר של יחידת הפרשים של מחוז ירושלים, יחידת הכלבנים במג"ב ירושלים, שוטרי הזיהוי הפלילי ועוד. המשפחות והילדים התרגשו ושמחו לצפות ולקחת חלק מפעילות משטרתית שנערכה עבורם במקום.

מדובר בפעילות אחת מיני רבות אותה מקיימים השוטרים הקהילתיים של מחוז ירושלים בכלל, ושל מרכז השיטור החרדי בפרט, במטרה לחבר בין עבודת המשטרה האמונה על שמירת ביטחונו של הציבור לבין כלל רבדי האוכלוסייה, בדגש לאוכלוסיות מיוחדות.

 

ילדים עם צרכים מיוחדים משטרת ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד