כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

השידוך של 'קמא-טק' בין מרכז הפיתוח של AT&T לארגון 'חברים לרפואה'

במהלך סיור בבני ברק ביוזמת ארגון 'קמא-טק', הופגשו הנהלת מרכז הפיתוח של AT&T עם ארגון 'חברים לרפואה'. המפגש הוביל להחלטת החברה להתנדב לפתח מערכת מתקדמת שתסייע למערך הלוגיסטי של הארגון כולו • בימים אלו המערכת החדשה נכנסה לפעולה וכבר עזרה ללמעלה מ-1500 משלוחים להגיע ליעדם בהצלחה

השידוך של 'קמא-טק' בין מרכז הפיתוח של AT&T לארגון 'חברים לרפואה'
קמא טק - חברים לרפואה צילום: :באדיבות חברת T & AT

קמא-טק

קמא-טק כגוף המוביל בתחום ההייטק בציבור החרדי, 'קמא-טק' שמה לה למטרה לאפשר לבוגרות סמינר כניסה מקצועית יותר לעולם ההייטק ופתיחת תחומי ידע נוספים לאלו שכבר נמצאות בתחום ההייטק. קמא-טק מלווה את הבנות לכל אורך הדרך. החל מן ההכנה המדויקת לראיונות מקצועיים ואישיותיים בליווי מסור בימי המיונים ותהליך הקבלה וגם בהמשך הדרך לאחר ההשמה בחברות ההייטק הגדולות והמובילות ביותר.

בתוך ההיכרות המעמיקה של 'קמא-טק' עם חברות ההייטק המובילות בישראל, מקיים מנכ"ל קמא-טק, הרב משה פרידמן, ימי סיור מיוחדים לחברות בעיר בני ברק, בכדי להכיר מקרוב את הציבור החרדי ואת אורח חייו, וממילא להבין את הצרכים הייחודיים של העובדות החרדיות ש'קמא-טק' דואגת להשמתן בחברה. לעיתים, קורים גם דברים ייחודים נוספים:

במסגרת סיור ביוזמת קמא-טק להנהלת מרכז הפיתוח של AT&T בישראל, הקבוצה נפגשה לראשונה עם עמותת "חברים לרפואה", הארגון הגדול בישראל בהשגת תרופות לנזקקים ומרכז מיון וחלוקה של מאות אלפי עודפי תרופות שמתקבלות מאנשים בכל רחבי הארץ.  בכל חודש 7000 אנשים מיעוטי יכולת מקבלים את התרופות להן הם זקוקים באמצעות הארגון, ללא כל תמורה.. ביוזמת עמותת 'קמא-טק', ביחד עם צוות של מתכנתים מהחברה, הם התנדבו לפתח את האפליקציה שתסייע לעמותה לנהל את המערך הלוגיסטי שלה מקצה לקצה בקלות ובמהירות. אחרי כשנתיים של עשייה ופיתוח, אפליקציית "שליחים לרפואה", המנהלת מקצה לקצה את כל מערך השינוע ועוזרת לתזמן ולעקוב אחרי משלוחי התרופות, עלתה לאוויר ועזרה כבר ללמעלה מ-1500 משלוחים הגיעו ליעדם בהצלחה

באירוע הוקרה מיוחד שקיים ארגון 'חברים לרפואה' אמר מנכ"ל הארגון, הרב ברוך ליברמן, כי: "צוות המפתחים ומנהלי מרכז הפיתוח שתרמו את התוכנה הייחודית הזו, הם שותפים מלאים במעשי החסד היום יומיים. הזכויות בעשייה היומיומית שלנו הם שלכם".

מנכ"ל ומייסד קמא-טק הרב משה פרדימן מוסיף: "אנחנו שמחים לקחת חלק בעשיה בפרויקט המרגש. השידוך בין הארגון לבין מרכז הפיתוח של AT&T ישראל הוא מבורך והניב תרומה משמעותית לפעילות של הארגון. בקמא-טק הצבנו לעצמנו מטרה לשלב את בוגרות הסמינרים בחברות ההייטק הגדולות והמובילות על מנת שכל בוגרת מסלולי הלימוד שלנו תוכל להתפרנס כראוי ולאפשר לה להקים בית של תורה עם פרנסה מכובדת ,אנו שמחים שבנוסף לכך בעזרת הפרויקט ראשי תעשיית ההייטק נחשפים לציבור החרדי , לערכים המיוחדים של הציבור החרדי של תורה וחסד , ושמחים שהייתה לנו הזכות ליצור שיתוף פעולה נפלא כזה שמעצים ומגדיל את מעשי החסד של חברים לרפואה".

מהנהלתAT&T  ישראל נמסר: "אנחנו מודים על השותפות עם ארגון חברים לרפואה ושמחים לתרום למטרה כל כך חשובה. זה היה פרויקט מעשיר ומרגש, ואנחנו גאים שרבים מעובדי ועובדות החברה, כולל מהמגזר החרדי, פיתחו יחד את המערכת".

קמא טק חברים לרפואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד