י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מהפכה תעסוקתית

"משכורות של הייטק רק עם שעות נורמליות": המקצוע שמשנה את כללי המשחק

הענף שמוביל מהפכה בעולם התעסוקה: בזמן שהמחירים בישראל רק הולכים ומאמירים והקרב על משרה מכובדת עם משכורת גבוהה, מעולם לא היה חשוב יותר, כדאי שתכירו את הענף שיזניק אתכם במהירות לצמרת טבלת המשתכרים: ענף הדיגיטל • הכירו את הקורס הייחודי והראשון מסוגו בישראל שמשנה את כללי המשחק

"משכורות של הייטק רק עם שעות נורמליות": המקצוע שמשנה את כללי המשחק
שיווק בדיגיטל צילום: elements.envato

על המשרות הנחשקות בעולם הדיגיטל כבר שמעת? מדובר על עולם חדש. אפילו חדש יותר מההייטק.

הקידום הדיגיטלי האמיתי, כפי שאנחנו מכירים אותו היום, קיים קרוב לעשור. המקצוע הנחשק מאפשר ליהנות ממשכורת גבוהה, מניידות ומאפשרויות מרובות, גם ללא רקע וניסיון קודמים.

"העבודה יכולה להיות מהמשרד, מהבית עם הפיג'מה - או בקיצור, הכל תלוי בך, בשאיפות ובאופי שלך", כך מציין עמיחי (26), בוגר קורס לשיווק דיגיטלי ב"גרילה". "כיום אני עובד כבר שלוש שנים כמקדם PPC בחברת פרסום מוכרת ויציבה ברמת גן. השכר ההתחלתי שלי היה 14 אלף ש"ח ברוטו, וכיום אני מרוויח 19 וחצי אלף ש"ח בחודש. אני עובד כל יום עד 17:00-18:00". כדי לא להיות תלוי כל חייו רק בעבודה שכירה, אביחי הקים גם עסק משלו. "יש לי לקוחות משלי, ובהמשך תהיה לי גם חברת פרסום בוטיקית ואיכותית", מספר.

עמיחי מציין מקצת מהיתרונות הרבים בלימוד המקצוע. "שיווק דיגיטלי, בשונה מאפיקי פרסום שונים, מבוסס על מידע ואנליטיקה שלא ניתנים להכחשה. נתונים - שחור על גבי לבן. זאת, בשונה מאפיקי פרסום מסורתיים יותר שמסתמכים בעיקר על תחושות, מיתוג כללי וסטטיסטיקות. בנוסף לכך, כיום, רוב האנשים מחפשים מידע באמצעות רשת האינטרנט".

עמיחי מהווה דוגמה אחת מיני רבות, מתוך עשרות אלפי לוגרי הקורס 'דיגיטל לידר' מבית גרילה, קהילת הדיגיטל בגדולה בישראל, אשר מובילים את עולם השיווק הדיגיטלי בישראל. באמצעות הקורס המקיף והמעשיר הוא תרגם את הידע המתקדם אשר רכש לכסף רב ולמקצוע בו ניתן להתפתח ולצמוח וללמוד הרבה על הכלים המובילים את עולם הפרסום והשיווק של 2022.

המסלול של 'גרילה' נקרא Digital Leader והוא הראשון, הייחודי והמקיף ביותר שיש היום בישראל. מדובר במסלול שישנה את חוקי המשחק ויהפוך את בוגריו למצרך המבוקש ביותר בשוק, כאשר בסיום הקורס יוכשרו להיות - אנשי שיווק דיגיטלי, מומחי אסטרטגיה, ניתוח ואופטימיזציה, אנשי קוד ועיצוב של דפי נחיתה ממירים ופיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט היפים והמתקדמים ביותר. אם לא די בזה, גם מעצבי Web, מעצבי UX UI ובאופן כללי - אלופי מיתוג ואסטרטגיה.

הקורס אורך כשנה והוא כולל 2 מפגשים בשבוע, שלוש שעות כל מפגש. ניתן להצטרף לשיעורים גם באמצעות ה'זום'. 

המסלול הייחודי יעניק לכם ידע מקיף, נרחב ונחוץ על מנת  להוביל את עולם השיווק הדיגיטלי ולהפוך למומחה מהשורה הראשונה בעולמות אלו.

השאירו פרטים ליצירת קשר אודות המסלול המיוחד>>>

דיגיטל הייטק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!