י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תיעוד מעורר סערה

צפו: שוטר מתנפל על גבר אזוק ומכה אותו ללא סיבה

בסרטון שהתפרסם הארה"ב נראה שוטר בכביש המהיר במיסיסיפי מכה אדם שחור בצד הדרך כשהוא אזוק. השוטר עצר אותו בגלל שנסע מעל המותר בכביש שמותר לנסוע בו 30 קמ"ש. הסרטון, שצולם ביום שישי, עורר זעם על התנהלותו של השוטר

צפו: שוטר מתנפל על גבר אזוק ומכה אותו ללא סיבה
השוטר מתנפל על העצור צילום: צילום מסך

שוטר במיסיסיפי ארה"ב עורר סערה לאחר שעצר והכה את יוג'ין לואיס ואת אחיו. בסרטון מהאירוע ניתן לראות את השוטר האלמוני מטפל בגסות ביוג'ין כשהוא אזוק. ברקע הסרטון שאורכו קצת יותר מחמש דקות, ניתן לשמוע את פאקר ודריוס לואיס, אחיו של יוג'ין, מספרים על מעשיו של השוטר, השניים מתרחקים מהשוטר ומאחיהם, אך הם מסרבים לזוז מהאזור.

"אנחנו מסתכלים עליך חונק את האיש, אבל אנחנו נישאר מאחור ונתעד אותך, אנחנו רוצים לדעת למה קפצת עליו, לא אכפת לנו, אתה פשוט היית במושב האחורי והרבצת לו". למרות שאזק את יוג'ין, ניתן לראות את השוטר מושך אותו אל הקרקע בצווארו ואז זורק אותו לדשא בצד הדרך ואז קופץ עליו. כל שלושת האחים נעצרו, כך לפי כלי תקשורת מקומיים.

יוג'ין אמר לערוץ הטלוויזיה WJTV שהוא לא יודע מה היה קורה אילו מעצר אחיו לא היה משודר בשידור חי. הוא אמר שהשוטר עצר אותו בגלל שנסע מעל המותר בכביש שמותר לנסוע בו 30 קמ"ש.

יחידת סיירת הכביש המהיר של מיסיסיפי לא פרסמה את שמו של השוטר שתקף את יוג'ין לואיס, משרד הפנים של מיסיסיפי בודקים את המקרה, שאירע בעיר מקומב, עיר עם למעלה מ-70% שחורים והייתה יעד לאלימות של ארגוני ימין קיצוני במשך שנים.

הסרטון, שצולם ביום שישי האחרון על ידי אדם בשם פאקר לואיס, עורר זעם על התנהלותו של השוטר. והרשויות מנסות להרגיע את הזעם, לאחר שהתנהגות אלימה של שוטרים לבנים נגד שחורים בארה"ב הביאה בעבר למהומות ענק.

ארה''ב עצור הכאת עצורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד