י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"התפללתי רק שיעזוב אותי"

שברים וחבלות קשות: הנהג הותקף באלימות מחרידה. צפו

תקיפה חמורה של נהג המטרונית בחיפה: נוסע שבר את אפו של הנהג וגרם לו לחבלות קשות | הנהג: "ראיתי שבראש שלו להרוג אותי. התפללתי רק שיעזוב אותי. רואים שמדובר בבן אדם שמאומן לפגוע"

שברים וחבלות קשות: הנהג הותקף באלימות מחרידה. צפו
תקיפת הנהג צילום: חברת סופרבוס

נהג בחברת סופרבוס בקו המטרונית בחיפה הותקף באלימות קשה בשבוע שעבר ע"י נוסע. 

האירוע החמור התרחש כאשר הנהג עצר בתחנת המגינים בחיפה ויצא מהתא המאובטח, זאת לאחר ששמע קריאות מהנוסעים לפתוח את הדלת.

מסתבר שאחד הנוסעים ששהה באוטובוס עם אשתו ושני ילדיו הקטנים, צעק על הנהג שיפתח את הדלת באופן מיידי, מהסיבה שלא הספיק לרדת. הנהג ביקש מהנוסע, שיפנה אליו בנימוס, והנוסע בתגובה הלם בו בחזה. נהג האוטובוס הודיע לבקרה כי הותקף, אך לא הספיק לסגור את מחיצת הנהג.

הנוסע הוריד את בני משפחתנו ולנגד עיניהם שב ותקף את הנהג תוך שהוא שובר את אפו וגרם לו לחבלות בחזה ובצלעות. הנהג שוחרר לביתו תוך שהוא סובל מקשיי נשימה. במקביל הוגשה תלונה במשטרת חיפה.

א' הנהג שהותקף הגיב לאירוע החמור: "כמו מכונית בלי ברקסים הוא נכנס לי בפנים. לא מבין את זה- כבר "הצגת את עצמך", הכנסת לי, למה לרדת מהאוטובוס ואז לחזור רק בכדי להרביץ לי?" תהה הנהג, עוד הוסיף כי "מה שיושב לי כל הזמן בראש זה הבכי של הילדה שלו שרואה הכול. לא מבין איזה בן אדם עושה דבר כזה מול הילדים שלו?".

תם פרומוביץ ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים הגיב: "מדובר במקרה אלימות חריג בחומרתו, אך לא מפתיע. אנו עדים לעלייה במקרי התקיפה של נהגים- כ-20% לעומת השנה שעברה- ולא רחוק היום שנהג ישלם בחייו. קל להתעלם ולומר שמדובר במקרים קיצוניים, אך למרבה הבושה, הזלזול בנהגי התחבורה הציבורית מתחיל מלמעלה. לא יעלה על הדעת כי נהגי התחבורה הציבורית עדיין לא מוכרים כעובדי ציבור. נמשיך להיאבק מול הגורמים הרלוונטיים להכרה בנהגי האוטובוסים כבעלי מקצוע וכעובדי ציבור, כך שמי שתוקף אותם ישלם מחיר כבד כפי שמשלם מי שתוקף שוטר או רופא".

מחברת סופרבוס נמסר: "החברה מזועזעת מהתמונות הקשות. אנו נמצאים בקשר רציף עם הנהג ומסייעים לו בכל דרך אפשרית בהתאם לנסיבות. החברה פועלת בשיתוף פעולה יחד הדוק עם משטרת ישראל על מנת למצות את מלוא חומרת הדין עם התוקף".

 

 

 

 

אלימות נהג נוסע תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד