כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בעקבות פניית ח"כ בן גביר

חברת החשמל הודיעה על פתרון להפסקות החשמל בעיר החרדית

בעקבות הפסקות חשמל חוזרות ונשנות במודיעין עילית, פנה ח"כ בן גביר לחברת החשמל ובירר לגבי הקשיים באספקת החשמל מהם סובל הציבור בעיר. חברת החשמל מצידה הודיעה כי מתוכננת פריסה של קווי מתח למודיעין עילית וזאת במטרה למנוע את הפסקות חשמל הרבות

חברת החשמל הודיעה על פתרון להפסקות החשמל בעיר החרדית
טכנאים צילום: חברת חשמל

הקץ להפסקות החשמל בעיר? בעקבות הפסקות חשמל חוזרות ונשנות במודיעין עילית, פנו תושבים רבים ליו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר והתלוננו כי מדובר באירוע שכיח בשנים האחרונות.

לאחר פניות התושבים פנה בן גביר לחברת החשמל ושאל מה פשר הקשיים באספקת החשמל למודיעין עילית.

כזכור, בן גביר ציין במכתב ששלח לחברת החשמל כי "לא תיתכן אפליה של אזרחים במדינת ישראל, תושבי מודיעין עילית זכאים לחיבור רציף לחשמל ללא הבדל מערים אחרות, יש לטפל בבעיה במהירות האפשרית", כשבסיום ביקש בן גביר "לפעול לתיקון דחוף של כל הליקויים בתשתית המביאים להפסקות החשמל המדוברות וכן לדאוג לפיצוי הולם לתושבים על עוגמת הנפש שנגרמה להם".

בעקבות פנייתו, הודיע רם ארליכמן, מ"מ מנכ"ל חברת החשמל כי מתוכננת הוספה של קווי מתח לעיר, ובשל קשיים באי קבלת אישורי מעבר במועצה אזורית מטה בנימין הדבר מתעכב.

חברת החשמל הודיעה על הוספת קווי מתח לעיר 

ארליכמן הוסיף בעקבות פנייתו של ח"כ בן גביר, כי לקראת שנת 2025 תוכננה תחנת חשמל משנית צפונית לכביש 443 שתיתן מענה לתושבי מודיעין עילית.

ח"כ בן גביר מסר בתגובה: "שמח שלאחר שפנייתי למ"מ מנכ״ל חברת החשמל יש התקדמות, אבל עדיין אמשיך לוודא שמקדימים את הפרויקט לביצוע מיידי. אמשיך לעבוד למען הציבור שבשבילו נבחרתי".

 

חברת החשמל איתמר בן גביר הפסקת חשמל מודיעין עילית חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד