כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ברוך דיין האמת

אשת הגבאי המיתולוגי של 'לדרמן' הלכה לעולמה

בבני ברק נפטרה האישה החשובה והצדקנית מרת שולמית כהן ע"ה, אשת הגבאי המיתולוגי של בית הכנסת 'לדרמן', רבי משה ישעיה כהן. זכתה לקרב את בנות ישראל ליראת שמים וחינכה את צאצאיה. הלווייתה מבני ברק לירושלים 

אשת הגבאי המיתולוגי של 'לדרמן' הלכה לעולמה
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק הלכה לעולמה האישה החשובה והצדקנית מרת שולמית כהן ע"ה, אשת יבלחט"א הרב משה כהן הגבאי של בית הכנסת 'לדרמן' בבני ברק והיא בת 85 בפטירתה.

המנוחה ע"ה נולדה בדנמרק בכ"ב חשוון תרצ"ו, לאביה הרב אליעזר ליפמאן קורצווייל זצ"ל מקופנהגן שבדנמרק. 

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה, הרב רבי משה ישעיה כהן, הגבאי המיתולוגי של בית הכנסת הוותיק 'לדרמן' ברחוב רשב"ם בבני ברק, בית מדרשו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל. 

הייתה אישה צנועה וחסודה שמסרה את כל ימיה לטובת לימוד התורה של בעלה ולחינוך בניה ובנותיה לתורה ויראת שמים ששאבה בהיותה שכנה של מרן בעל ה'קהילות יעקב' הסטייפלער זצ"ל. 

חיזקה אלפי בנות ישראל לקרבן ליראת שמים; ביתה היה בית ועד לחכמים והפקירה את עצמה לטובת בנין בית הכנסת לדרמן ולצרכי המתפללים בכל עת.

זכתה להעמיד צאצאים זרע ברך ה'. בחודש חשוון האחרון שיכלה את בנה, הרב הגאון רבי מיכאל כהן זצ"ל, ר"מ בישיבת 'שערי תורה' בבני ברק לאחר מחלה קשה שקיננה בגופו בשנה האחרונה והוא בן 60 בפטירתו. 

הלווייתה היום (שלישי) בשעה 16:00 אחר הצהריים מביתה ברחוב רשב"ם 10 בבני ברק, דרך בית המדרש 'לדרמן' לירושלים שם תיערך הלוויה בשעה 18:30 מבית הלוויות שמגר להר המנוחות שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

בית הכנסת לדרמן הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד