י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ממצלמת הלוחמים

צפו: תיעוד דרמטי מהקרב שניהלו לוחמי הימ"מ בשכם

תיעוד דרמטי מפעילות כוחות הביטחון בשכם הבוקר ממצלמת לוחמי הימ"מ. בתיעוד ניתן לראות את הפעילות תחת אש כבדה באור יום, השימוש באמצעי הירי השונים של הימ"מ, וכן תיעוד נדיר מתוך הבית שבו התנהל קרב היריות עם המחבלים

צפו: תיעוד דרמטי מהקרב שניהלו לוחמי הימ"מ בשכם
לוחם ימ"מ בשכם צילום: דוברות המשטרה

במסגרת הפעילות ההתקפית של לוחמי הימ"מ והשב"כ בשיתוף כוחות צה"ל הבוקר (שלישי) במשך מספר שעות תחת אש כבדה בלב הקסבה של שכם, נהרג אברהים נאבולסי, פעיל טרור, מבוקש איתו נהרג פעיל טרור נוסף שהיה איתו בבית בו הסתתרו.

בתיעוד נדיר ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ ניתן לראות את הפעילות תחת אש כבדה באור יום, השימוש באמצעי הירי השונים של הימ"מ, תיעוד נדיר מתוך הבית שבו התנהל קרב היריות עם המחבלים.

אחרי חילופי אש כבדים בשכם: המבוקש איברהים אל-נבולסי חוסל, חמושים נפצעו

בנוסף ניתן לראות בתחילת הסרטון (0:09-0:12) תיעוד נדיר של רגעיו האחרונים של זילי, הכלב הגיבור של הימ"מ שנהרג במהלך חילופי האש עם המחבלים ובמשך 9 שנות שירות בימ"מ היה שותף לעשרות פעילויות נגד פעילי טרור.

בתוך כך, בעקבות הריגתו של המחבל בשכם, פרצו עימותים אחר הצהריים בין צה"ל לפלסטינים. בחברון נהרג פלסטיני בן 17 מירי חי בחזהו, כך לפי משרד הבריאות הפלסטיני. ההרוג, מואמן יאסין ג'אבר, נפצע אנושות ופונה לבית החולים בעיר, שם נקבע מותו. פלסטיני נוסף נפצע אנוש במהלך העימותים ואחר נפצע קשה. באל-בירה נפצעו שישה פלסטינים מירי חי, שניים מהם במצב קשה.

בחסדי שמיים: הסיכול הממוקד וההצלחה הגדולה של כוחות הביטחון

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "במשך שעות ארוכות, החל מערב יום שני פעלו לוחמי הימ"מ נגד המבוקש פעיל הטרור שביצע שורה ארוכה של פיגועים, הבוקר הם נכנסו באומץ לב, מקצועיות ונחישות ללב הקסבה של העיר שכם. המידע של השב"כ היה ממוקד והכוח הכין תוכנית שיצרה לחץ מסיבי על המבנה תוך ניתוח מעמיק של נתיבי המילוט של המחבלים. תוך חילופי אש כבדים פעלו לוחמי הימ"מ בתושייה רבה והצליחו במשימה. לצערנו איבדנו את זילי, חברו הטוב של האדם שהיה גם לוחם אמיץ. כוחות משמר הגבול, שב"כ וצה"ל ימשיכו לפעול בכל נקודה ביהודה ושומרון נגד פעילי טרור לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל."

שכם ימ"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד