י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אל תנסו להתחכם

בתום פגישה: האכיפה בבחירות תתוגבר ותוחמר הענישה

"אכיפה מוגברת וקפדנית והחמרה בענישה בכל מי שינסה לפגוע בהליך הבחירות וטוהר הבחירות". כך הוסכם בפגישה בין יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון, השופט יצחק עמית ויועמ"שית לממשלה, גלי בהרב מיארה

בתום פגישה: האכיפה בבחירות תתוגבר ותוחמר הענישה
שוטרים בקלפי צילום: דוברות המשטרה

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון, השופט יצחק עמית, מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס, נפגשו היום (שלישי) לפגישת עבודה עם היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, בהשתתפות פרקליט המדינה, עמית אייסמן ונציגים בכירים מטעמם.

בפגישה בירכו על שיתוף הפעולה המצוין במערכות הבחירות האחרונות ודנו בהיערכות לתקופת הבחירות בה אנו מצויים כעת ועל האתגרים הרבים הכרוכים בכך. הנושא המרכזי שנדון היה נושא טוהר הבחירות.

יו"ר ועדת הבחירות עמד על חשיבותה של האכיפה הפלילית לשמירה על טוהר הבחירות וסוכם על אכיפה מוגברת וקפדנית והחמרה בענישה בכל מי שינסה לפגוע בהליך הבחירות וטוהר הבחירות.

פרקליט המדינה ציין כי גם במערכת בחירות זו, הוקם צוות אכיפה מיוחד בראשות המשנה לפרקליט המדינה, מומי למברגר, שתפקידו להבטיח עבודה מהירה, יעילה ויסודית של כלל הגורמים המטפלים בחשדות לעבירות בחירות, לרבות שיתוף פעולה בין כל הגורמים.

בחירות לכנסת ה-25 טוהר בחירות זיוף בחירות יצחק עמית גלי בהרב מיארה עמית איסמן ועדת הבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד