ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מחר זה קורה

לקראת הפריימריז בליכוד: זו רשימת המומלצים של יאיר נתניהו

מחר ייערכו הפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת הבאה ולבנו של ראש הרשימה ישנה רשימת מומלצים שאותה פרסם בשעות האחרונות וקרא למתפקדי הליכוד להצביע למומלציו | האם זו רשימה על דעת האב והאם?

לקראת הפריימריז בליכוד: זו רשימת המומלצים של יאיר נתניהו
יאיר נתניהו צילום: מתוך אינסטגרם

לקראת הבחירות המקדימות שייערכו מחר (רביעי) במפלגת 'הליכוד', מפרסם יאיר נתניהו, בנו של ראש המפלגה את רשימת המומלצים שלו ככל שיש לו השפעה על המתפקדים הרבים והמגוונים.

‏בהודעה שפרסם נתניהו ג'וניור, כתב: "מתפקדי הליכוד היקרים! חשוב שתגיעו מחר להצביע בפריימריז! יש הרבה חברי כנסת מכהנים מצויינים של הליכוד שראויים להבחר, אך הם לא צריכים את עזרתי מכיוון שהם מוכרים בציבור, לכן אמליץ רק על מועמדים שלדעתי ראוי שיבחרו, אשר אינם חברי כנסת מכהנים כיום".

בועז ביסמוט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

ברשימה שפרסם נמצאים ארבעה חברי כנסת לשעבר של הליכוד לשעבר, שני אנשי תקשורת ויועץ כלכלי לשעבר של נתניהו. ברשימה נמצאים חברי הכנסת לשעבר: אריאל קלנר, עמית הלוי, אסנת מארק ועוזי דיין. אנשי התקשורת המומלצים של יאיר נתניהו הם ארז תדמור ובועז ביסמוט וגם יועצו הכלכלי של נתניהו, אבי שמחון. 

למרות שחובה לסמן 12 מועמדים בטופס ההצבעה, נתניהו הבן בחר לפרסם רק את שמותיהם של 9 מומלצים, בהם נמצאים גם בוריס אפליצ'וק ודודי הרמלין שפחות מוכרים לציבור, אולם מוכרים לאנשי הליכוד.

ארז תדמור. צילום: הדס פרוש, פלאש 90.

סביר להניח שבמשפחת נתניהו חפצים ביקרם של לא מעט חברי כנסת מכהנים שהוכיחו נאמנות בלתי מסויגת לראש המשפחה מר בנימין נתניהו ולגברת שרה, בהם יריב לוין, אמיר אוחנה, מירי רגב, גלית דיסטל אטבריאן, שלמה קרעי, יואב קיש ומאי גולן.

פריימריז בליכוד יאיר נתניהו ארז תדמור בועז ביסמוט בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד