י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר מצור על הבית

מנהיג דאעש בדרום סוריה פוצץ את עצמו

מנהיג ארגון דאעש בדרום סוריה, המכונה 'אבו סאלם אל-עיראקי', פוצץ את עצמו בחגורת נפץ לאחר שהיה מוקף על ידי חיילים מהאופוזיציה הסורית בעיירה אדוואן באזור הכפרי המערבי של דרעא, דרום סוריה

מנהיג דאעש בדרום סוריה פוצץ את עצמו
פיצוץ: אילוסטרציה צילום: Pixabay

התקשורת הערבית מדווחת כי מנהיג דאע"ש בדרום סוריה, הידוע בכינויו "אבו סאלם אל-עיראקי" שם קץ לחייו באמצעות חגורת נפץ, זאת לאחר שכוחות אופוזיציה סוריים הטילו מצור על הבית בו שהה באזור דרעא שבדרום סוריה. עוד נמסר כי לצד אל-עיראקי מת גם תושב סורי שנלקח שבוי.

על פי הדיווח אל-עיראקי נחשב לאחד ממנהיגי דאעש הבולטים בסוריה, ולאחרונה עבר ממחנה אל-ירמוכ הסמוך לדמשק לאזור דרעא. מוחמד אל-מוחמד, מהכפר אל-מוזיירא הסמוך, שניהל משא ומתן עם אל-עיראקי במהלך המצור שלו בתוך הבית, נהרג גם הוא.

מזרח סוריה מתמודדת עם אירועי טרור ולחימה בלתי פוסקים. ועל רקע הפיצוץ, דווח עוד, כי חוליות דאעש תקפו עמדות צבאיות של כוחות המשטר ושל המיליציות האיראניות באזור הכפרי של העיר אל-בוקמאל, השוכנת ברצועת הגבול עם עיראק, במזרח סוריה.

עוד דווח, כי הכוחות הרוסים שלחו ביום שלישי, שיירה צבאית המורכבת מ-20 כלי רכב משוריינים, ו-10 משאיות הנושאות תחמושת וחומרים לוגיסטיים מנמל התעופה הצבאי קמישלי באזור הכפרי של צפון סוריה, שבשליטת הכוחות הרוסיים, לבסיסים שבאזור הכפרי המזרחי של חלב.

דאעש סוריה חגורת נפץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד