י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אבדות בלתי פוסקות

פוטין איבד את הקולונל ה-100 שלו במלחמה

סגן אלוף ויטלי ציקול, בן 36, נהרג בחודש שעבר בלחימה באוקראינה, הוא היה מפקד טנק. מותו מביא את מספר הקולונלים שנהרגו ל-100. ציקול נהרג בחודש שעבר, אך פרטים על הלווייתו עלו רק כעת בעקבות החזרת גופתו

פוטין איבד את הקולונל ה-100 שלו במלחמה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין איבד לפחות 100 קולונלים במלחמה באוקראינה. סגן אלוף ויטלי ציקול, בן 36 ומפקד טנקים, נהרג במלחמה, הלווייתו התקיימה בעיירה צ'בארקול שבמרכז רוסיה. ציקול שירת בדיוויזיית הטנקים הרוסית ה-90 במחוז הצבאי המרכזי של רוסיה לפני מותו באוקראינה.

הקצין היה נשוי ואב לשניים, וזכה להלוויה צבאית מלאה שהתקיימה בכנסייה אורתודוקסית בצ'בארקול. ציקול נהרג בחודש שעבר, אך פרטים על הלווייתו פורסמו רק כעת בעקבות החזרת גופתו.

רוסיה מעכבת לעתים קרובות את שליחת הגופות הביתה כדי להסתיר את מחיר המלחמה האמיתי. לכן לא ברור בדיוק איך או היכן באוקראינה מצא ציקול את מותו. למרות שסבל ממספר עצום של נפגעים באוקראינה, פוטין לא הכריז רשמית מלחמה ולא החל בגיוס כללי של אוכלוסיית רוסיה.

על פי ההערכות, הסיבה לכך היא שהוא חושש מהתקוממות של רוסים נגד מנהיגותו הדיקטטורית. במקום זאת, הוא מסתמך במידה רבה על מתגייסים שנלקחו מהאזורים העניים יותר או המרוחקים ביותר של רוסיה, או מתגייסים מאוקראינה הכבושה, או מתנדבים ושכירי חרב שילחמו עבורו.

לוויה מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד