י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"תמיד אעריך אותך"

בנט מחזק את השר שנחל תבוסה בפריימריז

רה"מ החליפי נפתלי בנט מגיב על דחיקתו של השר עמר בר לב למקום ה-9 ברשימת העבודה: "אני רוצה לחזק אותו ולהודות לו - בכל אירוע גדול כקטן, עמר תמיד הגיע לשטח, נטל אחריות, ופעל בצורה מקצועית למען אזרחי ישראל" | את השר שי בנט לא הזכיר כלל למרות שנדחק רחוק הרבה יותר

בנט מחזק את השר שנחל תבוסה בפריימריז
בנט ועמר בר לב צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שני שרי מפלגת 'העבודה' עמר בר לב ונחמן שי הופתעו אמש (שלישי) לגלות כי ציבור מתפקדי המפלגה הצביעו בהם אי אמון ודחק אותם למורד הרשימה למקום לא ריאלי. השר לביטחון פנים, עומר בר לב, התדרדר מהמקום השני אחר היו"ר למקום התשיעי ברשימת 'העבודה' לכנסת ואילו שר התפוצות נחמן שי נדחק למקום ה-17 הלא ריאלי עוד יותר.

השניים בר לב בן 68 ושי בן 75, הסתבכו לא מעט באמירות והתבטאויות פומביות מביכות שעוררו סערה תקשורתית וציבורית ונראה כי מתפקדי העבודה העדיפו להתרענן עם נבחרת צעירה מחושבת ושקולה.  

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בחר לחזק דווקא את השר עמר בר לב שנחל תבוסה קשה: "בערב זה, אני רוצה לחזק את השר עמר בר-לב ולהודות לו על שנה לא קלה בה התמסר כל-כולו למלחמה בפשיעה וברצח חפים מפשע, לצליחת גלי קורונה ללא סגרים, למאבק בגל פיגועי הטרור ולחיזוק שוטרי ישראל. האנשים ששומרים על כולנו", כתב בנט.

שרי 'העבודה' עמר בר לב ונחמן שי. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הוא הוסיף ואמר: "בכל אירוע, גדול כקטן, עמר תמיד הגיע לשטח, נטל אחריות ופעל בצורה מקצועית למען אזרחי ישראל. עמר, אמנם דעותינו שונות, אבל אתה עמדת במשימה שהגדירה את הממשלה שלנו - להביט מעל הבייס, להניח בצד את האגו ולפעול אך ורק למען אזרחי ישראל, ביטחונם ורווחתם. אני תמיד אעריך אותך על כך. נפתלי בנט".

האם העובדה שבנט לא הזכיר ולו במילה את שר התפוצות נחמן שי, מעידה על שפל ביחסים ביניהם, יתכן.

יצוין כי לפי הסקרים האחרונים מפלגת 'העבודה' נעה בין 5 ל-6 מנדטים, כך שבמידה והמפלגה תהיה בממשלה הבאה ותקבל לידיה לפחות שלושה תיקים יתכן שבאמצעות החוק הנורבגי ימצא את עצמו השר בר לב בכנסת או שמא כשר מקצועי מטעם המפלגה כפי שמכהן השר שי בממשלה הנוכחית.

נפתלי בנט עמר בר לב פריימריז בעבודה נחמן שי בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד