ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הלילה שלהם

"שידוך עוד השנה": ההבטחה הנדירה למעוכבי הזיווג

מחר הלילה שלהם: דריכות שיא של אלפי תלמידי הישיבות ובנות הסמינרים בגיל השידוכים לקראת ליל הישועה הגדול של רינה של תורה מחר בעמוקה

"שידוך עוד השנה": ההבטחה הנדירה למעוכבי הזיווג
מעמד ישועות צילום: יח"צ

מצוקת השידוכים כבר מזמן איננה מוסתרת מתחת לשטיח: אלפי בני ישיבות ותלמידות הסמינרים מתמודדים עם אתגר השידוכים בתפילה ותקווה לזכות לסיים את מסע 'קריעת ים סוף' הפרטי שלהם ולמצוא את בן ובת הזוג, אתגר מורכב שמותיר אלפי רווקים ורווקות בגילאים שונים בהתמודדות ובדאגה לא פשוטה.

למסירת שם לחצו כאן>>>

לא מדובר בתופעת שוליים אלא בהמוני בחורים מצויינים מכותל המזרח של עולם הישיבות ומאות בנות מטובי הסמינרים הנחשקים ביותר, כאלו שתקופת השידוכים מתארכת אצלם זמן רב מהצפוי, והם עדיין לא זכו למצוא את שלמותם ולעמוד מתחת החופה. הנושא נמצא באופן קבוע על שולחנם של גדולי הדור שהגדירו אותו בשיחות שונות כ'כבעיית הדור'.

קרן האור הבולטת בחשכה זו, הוא מה שבולט בשנים האחרונות כ'יום הישועה' הפלאי של אלפי רווקים ורווקות, מעמד הסגולה של רינה של תורה בליל טו באב באישון הלילה על ציון התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה.

המקור לסגולה מדברי המשנה במשנה כיום השידוכים הגדול של כלל ישראל ו'לא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב'. ומי שהעצים את המעמד לכדי סגולה להמונים הוא מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שדחף ועודד את שואליו לשלוח שמות ולהצטרף לתפילה הזו וכדבריו "שהיא ההשתדלות הנכונה להורים כדי לראות את ילדיהם עומדים מתחת החופה".

ברינה של תורה מציינים נתון עובדתי מדהים, לפיו למעלה מ2000(!) שמות שנשלחו והוזכרו במעמד בשנה שעברה, כבר התארסו עד לימים אלו של ערב תשעה באב תשפ"ב בחלוף שנה, מה שמסביר את הדריכות והשיח הגובר ברחוב החרדי סביב יום טו באב שיחול מחר, והסגולה המיוחדת בו – פעם אחת בשנה.

סגולת רינה של תורה תתקיים מחר באישון ליל בעמוקה בהשתתפות הגאונים רבי בנימין פינקל שזכה לכינוי 'בנימין הצדיק' והגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א שעומדים בראש התפילה, כשאיתם המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן והגאון רבי גדליה הוניגסברג.

ברינה של תורה מספרים על התופעה שמביאה אליה אלפי שמות בהיקף שלא היה מוכר עד כה, כשהם נערכים עם מוקד מיוחד לקבל את אלפי השמות מהארץ ומחו"ל.

באופן נדיר השנה לאור ריבוי המצוקות, יוסיפו למעמד גם אפשרות תפילה אישית ושינוי המזל לטובה משורש הקבלה: הזכרת שם באופן פרטי ואישי ופסוקי קר"ע שט"ן, בעמוקה נערכים לקליטה של אלפי מתפללים מכל הארץ במעמד רינה של תורה שצפוי להמשך אל תוך הלילה.

למסירת שם לחצו כאן>>>

רינה של תורה מעוכבי זיווג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד