י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הנהלת חשבונות אוטומטית

האם הנהלת חשבונות אוטומטית באמת מסייעת לעסק שלך? בשנים האחרונות אנחנו רואים שהעולם הולך לפן יותר טכנולוגי, תוכנות חדשות יכולות לבצע עבודה של מספר עובדים יחד בפחות זמן. הנהלת חשבונות אוטומטית היא "אוטומציה" - יישום תהליכים באמצעות מערכות חכמות ללא התערבות של אדם

הנהלת חשבונות אוטומטית
הנהלת חשבונות צילום: FREEPIK

מהי הנהלת חשבונות אוטומטית?

הנהלת חשבונות אוטומטית היא תוכנה המתאימה לעסקים גדולים וקטנים, המטרה של התוכנה היא לייעל את העסק ולשקף לכם את מצבכם הפיננסי באמצעות גרפים ייעודיים. מבעד לכך, התוכנה מציעה לכם שירותים נוספים לשיפור תהליכי עבודה, קיצור תהליכי עבודה ותהליכי ייצור, הנפקת חשבונית אלקטרונית, תפעול, שיווק ומכירות. המערכת גם מורידה עומס מעובדי החברה וגם אינה חשופה לטעויות אנוש אלא פועלת באופן אוטומטי.

בעסקים רבים אנו נתקלים בהקלדות שגויות, חישוב נתונים לא נכון על ידי הנהלת החשבונות ועקב כך קשה להניח את האצבע על שורש הבעיה בחישוב הדוח. כמו כן, הנהלת חשבונות ידנית מקשה עליכם למצוא מסמכים, להפיק דוחות, לראות דוח הכנסות והוצאות בקלות, לערוך בדיקה מקיפה לגבי הוצאות העסק - החל מהוצאות ספקים ועד מעקב גבייה מלקוחות. המערכת מעניקה שירות יותר טוב לעסק, לעובדי העסק וללקוחות שלכם.

חשבונית אלקטרונית ללא הגבלה

הנהלת חשבונות אוטומטית מעניקה לכם מגוון פתרונות יעילים לעסק. אחד היתרונות הבולטים של שימוש במערכת אוטומטית הוא הפקת חשבונית אלקטרונית המאפשרת לכם להפיק חשבוניות ללא הגבלה, חשבון עסקה, חשבונית מס וכן הלאה. כל חשבונית שיוצאת מהמערכת אל הלקוח/ספק נרשמת בחשבון שלכם, ככה תוכלו לקבל תמונה רחבה לגבי הוצאות והכנסות העסק. השירות כולל צילום מסמכים, העלאת קבצים, בחירת מטבע מועדף, המרות אוטומטיות בהתאם לשער המטבע הנבחר, מעקב אחר לקוחות, תצוגת חשבוניות לפני שליחה/הדפסה, עריכת עיצוב החשבונות כולל הוספת לוגו ועוד. הלקוחות והספקים הקבועים שלכם שמורים לכם במערכת והמילוי נעשה באופן אוטומטי ללא התערבות אדם.

לאחר הפקת חשבוניות תוכלו להיות במעקב מלא אחרי כלל דיווחי העסק, כולל הוצאות קבועות בהוראות קבע. מערכת המעקב היא באמצעות גרפים ודוחות צבעוניים לפי נתונים, לפי תאריכים, תשלומים שלא שולמו, תשלומים ששולמו, גרפים אינטואיטיבים של הכנסות הוצאות ועוד. המעקב הוא קריטי לעסק כדי למנוע הוצאות לא רצויות, ולשמור על תזרים תקין בעסק.

מערכת אוטומטית וירוקה

המערכת עובדת בצורה אוטומטית, כלל החישובים מסונכרנים בין כל החשבונות שלכם בזמן אמת. המערכת יכולה להמיר שערי בנק על פי בנק ישראל, המערכת מחשבת לכם חישובי מס, כמות מוצרים, התראות לעובדים, תזכורות, הנחות שונות וניתן גם להפיק באופן קבוע חשבוניות ירוקות לפי תאריכים מסוימים. בעל העסק מקבל עדכון על כל שינוי, חשבונית או כל גורם אחר שפועל תחת הנהלת החשבונות. היתרון האחרון והלא פחות משמעותי, חשבוניות ירוקות שומרות על הסביבה ומשפרות את תדמית העסק. 

מנהל חשבונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד