י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שברון לב והפתעה

רוע לב: נוכל נתן לילד בדוכן לימונדה 100 דולר מזויף

ילד בן 11 שמכר בדוכן לימונדה בצומת סואן ליד ביתו בוושינגטון, גילה כי אדם קנה ממנו חטיפים ומשקאות בשווי של כ-20 דולר ושילם בשטר מזויף. הכסף מהרווחים תוכנן להיתרם לאנשים באוקראינה שסועת המלחמה. גולשים אספו בשביל הילד 25 אלף דולר

רוע לב: נוכל נתן לילד בדוכן לימונדה 100 דולר מזויף
הנוכל שגנב מהילד צילום: צילום מסך

ג'רמי ריז'ונקוב, בן ה-11 קיבל שטר מזויף של מאה דולר מאדם רע לב שניצל את חוסר ידיעתו בשטרות אמיתיים. הילד שמשפחתו המורחבת מתגוררת באוקראינה, מכר בדוכן מאולתר ממתקים ולימונדה, והרווחים היו אמורים להיתרם לאנשים באוקראינה שסועת המלחמה. הלקוח הנוכל קיבל עודף של 80 דולר, ועזב את המקום.

אבל החשדות החלו להציק לג'רמי לאחר שהלקוח התרחק מהדוכן שבו, מלבד לימונדה, הוא מוכר פופקורן, צמר גפן מתוק ומגוון משקאות מוגזים, כך דיווחה ערוץ הטלוויזיה KCPQ. השטר של 100 דולר שהאיש נתן לו לא היה אמיתי, והצבע שלו נראה "כבוי". ג'רמי הלך לתחנת דלק סמוכה, שם המוכר אישר לו כי השטר שקיבל מזויף.

הילד דיווח על התרמית למשטרת אוורט בוושינגטון, ונתן להם תיאור של החשוד. הנוכל לא ידע שבזמן הצילומים לערוץ היוטיוב שלו, ג'רמי צילם וידאו של הקניה ושל החשוד. המשטרה פרסמה תמונת סטילס של הצילומים הללו בחשבון הפייסבוק. למרות שהיה שם שני גברים, המשטרה תיארה רק אחד מהם כחשוד.

שכנתו של ג'רמי, איימי סטנפוט, פתחה בקמפיין תרומות כדי לעזור לג'רמי להחזיר את ההפסדים שלו. היא שמה לה מטרה לגייס 250 דולר. תוך יום היא גייסה כ-1,800 דולר. עד יום שלישי, $13,000, לבסוף כ-1,100 אנשים תרמו כמעט 25,000 דולר כדי לסייע בבנייה מחדש של העסק שלו.

המשטרה פרסמה פוסט בפייסבוק וקראה למי שמזהה את האיש שקנה עם שטר מזויף, לדווח עליו. "האם אתם יכולים לזהות את האדם הזה שניצל ילד בן 11 שמנהל דוכן לימונדה במהלך הקיץ, ג'רמי בן ה-11 פעל לגייס כסף להקים דוכן לימונדה בשדרות בוורלי. כשהוא עבד תחת שמש קופחת בניסיון להרוויח קצת כסף, החשוד המצולם נתן לו שטר של 100 דולר עבור משקה אך ביקש עודף מדויק".

מלחמת אוקראינה רוסיה נוכל וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד