י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"משרד המשפטים עצמאי"

הבית הלבן מתעקש שלא ידע על פשיטה של ​​ה-FBI

הנשיא ביידן לא היה מודע שה-FBI עומד לערוך ביום שני חיפוש במעונו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בדרום פלורידה, ולמד על האירועים באמצעות דיווחים בחדשות, כך מתעקשים בבית הלבן. "למדנו על זה, הנשיא למד על זה, בדיוק כמו כולכם, דרך הדיווחים בתקשורת"

הבית הלבן מתעקש שלא ידע על פשיטה של ​​ה-FBI
הבית הלבן צילום: Pixabay

הבית הלבן התעקש שלנשיא ג'ו ביידן לא היה ידע מוקדם על הפשיטה של ​​ה-FBI על ביתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ במאר-א-לאגו בפלורידה. "הנשיא לא עודכן, ולא היה מודע לכך. לאף אחד מהבית הלבן לא היה מידע על כך", כך אמרה מזכירת העיתונות בבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, במהלך התדריך היומי ביום שלישי.

היא אמרה כי הנשיא ביידן למד על הפשיטה מדיווחים בתקשורת הכללית "בדיוק כמו העם האמריקאי". ז'אן-פייר גם התעקשה שמשרד המשפטים של ביידן היה "עצמאי" מהממשל בהנהגתו של התובע הכללי מריק גרלנד, תוך שהיא מציינת את תמיכתו של הנשיא בהנהגתו של גרלנד כשנבחר לתובע הכללי.

"אני רוצה להזכיר לכולם את מה שאמר ביידן כאשר מינה את מריק גרלנד. 'אנחנו צריכים להחזיר את הכבוד, היושרה, העצמאות של משרד המשפטים שנפגע כל כך קשה', לבית הלבן לא היה מידע מוקדם", אמרה. ז'אן-פייר סירבה להתייחס אפילו לפרטים הקטנים ביותר של משרד המשפטים, כולל אם היא בכלל יודעת אם גרלנד חתם על צו הפשיטה על ביתו של טראמפ.

"אני לא מתכוונת להגיב יותר", אמרה, והפנתה את כל השאלות בנוגע לחקירה הפלילית של הנשיא לשעבר למשרד המשפטים. כשנשאלה אם היא מאמינה שטראמפ הוא יריב פוליטי של ביידן, השיב ז'אן פייר: "אני לא מתכוונת לדבר על זה כאן". היא לא הסכימה לענות האם ביידן דיבר עם התובע גרלנד מאז הפשיטה. "אני פשוט לא הולכת לדבר יותר על שום שיחות" היא השיבה. ביידן גם התעלם משאלות עיתונאים על הפשיטה, לאחר שדיבר באירוע בבית הלבן אמש (שלישי) בשעות אחר הצהריים.

הבית הלבן ג'ו ביידן חוקרי FBI דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד