י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מכתבים מאובמה וקים ג'ונג און

במשך 9 שעות: הסוכנים פשטו על ארון הבגדים של מלניה טראמפ

סוכני הבולשת הפדרלית היו במשך שעות במשרדו הפרטי של טראמפ במהלך הפשיטה על ביתו במאר-א-לאגו שבפלורידה ביום שני האחרון. במהלך הפשיטה, שהחלה בשעה 9 בבוקר והסתיימה בשעות הערב, הסוכנים פשטו על ארון הבגדים של מלניה טראמפ, אשת הנשיא לשעבר

במשך 9 שעות: הסוכנים פשטו על ארון הבגדים של מלניה טראמפ
אילוסטרציה צילום: Pixabay

סוכני ה-FBI סרקו את ארון הבגדים של מלניה טראמפ ושהו מספר שעות בחיפוש במשרדו הפרטי של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ביום שני האחרון, הם פרצו את הכספת שלו וחיטטו במגירות כשפשטו על ביתה של המשפחה כך מדווח ה'ניו יורק פוסט'.

צו החיפוש ששימש את ה-FBI כדי להיכנס לנכס המפואר בפאלם ביץ' התמקד אך ורק ברישומים ומסמכים נשיאותיים וראיות למידע מסווג המאוחסן שם. מקור המקורב לנשיא לשעבר הביע דאגה שסוכני ה-FBI או עורכי דין של משרד המשפטים המנהלים את החיפוש יכלו "לשתול דברים" מכיוון שהם לא איפשרו לעורכי הדין של טראמפ בתוך הבניין בן 128 החדרים לצפות בהם במהלך החיפושים שנמשכו יותר מתשע שעות.

הפשיטה בוצעה על ידי למעלה מ-30 סוכנים מהמחוז הדרומי של פלורידה וממשרד של ה-FBI בוושינגטון והתרחשה בכל חדרי המגורים הפרטיים של משפחת טראמפ, בשטח של 3,000 רגל רבוע, כמו גם למשרד נפרד וכספת, ולמחסן נעול במרתף, בהם אוחסנו 15 קופסאות קרטון של חומר מהבית הלבן.

הסוכנים הגיעו בשעה 9 בבוקר ועזבו בסביבות השעה 18:30. עד ראייה לפשיטה סיפר כי כל הארגזים הוחרמו על ידי סוכנים פדרליים ביום שני, אך לא ידוע אם משהו אחר נלקח מכיוון שלא סופקה רשימה מפורטת של פריטים שנלקחו על ידי ה-FBI.

הקופסאות מכילות מסמכים ומזכרות מתקופת הנשיאות של טראמפ, על פי הדיווחים כולל מכתבים מברק אובמה וקים ג'ונג און, והתכתבויות נוספות עם מנהיגי העולם. מקור משפטי אמר כי הארגזים נארזו על ידי מינהל השירותים הכלליים ונשלחו למאר-א-לאגו כאשר טראמפ עזב את תפקידו בינואר 2020.

חוקרי FBI דונלד טראמפ מלניה טראמפ פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד