י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פרויקט "בימות פיס" הגיע לקרית יערים עם הופעה בלתי נשכחת של הזמר רולי דיקמן

ראש מועצת קרית יערים הרב יצחק רביץ בירך את התושבים שהגיעו לצפות בהופעתו של הזמר רולי דיקמן שהתקיימה ביום שלישי י"ב באב (9.8) במרכז  הפיס לנוער בקריה והודה למפעל הפיס על שיתוף הפעולה

פרויקט "בימות פיס" הגיע לקרית יערים  עם הופעה בלתי נשכחת של הזמר רולי דיקמן
רולי דיקמן, הרב יצחק רביץ, יואלי דיקמן צילום: אוראל ימין

ההופעה נערכה במסגרת פרויקט "בימות פיס" – אחד מאירועי התרבות הגדולים בישראל ובאחד ממיזמי הדגל של מפעל הפיס והשלטון המקומי. במסגרת המיזם יתקיימו למעלה כ-100 הופעות בכ- 235 רשויות ברחבי הארץ, וזאת במטרה להנגיש מופעי תרבות ומוזיקה לקהל הרחב ללא תשלום, או בעלות סמלית של עד 50 ₪.

מופע המוסיקה הסוחף של הזמר רולי דיקמן בליווי תזמורתו של המעבד המוזיקלי יואלי דיקמן התקיים אמש במרכז פיס לנוער בקרית יערים במעמד ראש המועצה הרב יצחק רביץ.

"בימות פיס", אחד ממיזמי הדגל בתחום התרבות של מפעל הפיס, מאפשר לתושבי הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ  ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים בישראל, במגוון הסגנונות והז'אנרים. מדובר בפעילות שמתקיימות זו השנה ה-13 ומטרתה להנגיש מופעי תרבות איכותיים לרשויות המקומיות ולהעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הרשויות, בדגש על ערי ותושבי הפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל.

כ-230 מופעים יתקיימו בחצי השנה הקרובה החל מחודש יוני 2022 ועד סוף דצמבר 2022, בהם עתידים לקחת חלק מאות אלפי ישראלים בכל רחבי המדינה. השנה, עם תום משבר הקורונה, מספר המופעים, האמנים והרשויות המשתתפות, צפוי להיות הגדול ביותר עד כה, לרבות אמנים אהובים מהחברה הדתית והערבית. המופעים יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, או בעלות סמלית של עד 50 ₪, על פי החלטת הרשות המקומית.

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי:

 'בימות פיס' הוא אחד המיזמים המשמחים והחגיגיים ביותר של מפעל הפיס והשלטון המקומי ובמסגרתו מוצעים לקהל הרחב מופעי תרבות ומוזיקה לכלל תושבי הרשויות המקומיות ברחבי הארץ. מהות הפרויקט היא לאפשר לקהל הרחב להגיע למופעים איכותיים של זמרים ויוצרים מהשורה הראשונה, על מנת שיוכלו ליהנות מחוויה תרבותית, איכותית ומהנה ללא עלות או בעלות סמלית בלבד. לאחר משבר הקורונה ותקופה ממושכת שבה לא התקיימו מופעי תרבות, החלטנו להחזיר השנה את הפרויקט ובגדול, עם מספר הופעות חסר תקדים, עם זמרים ויוצרים מהשורה הראשונה  - כך שמצפה לנו חגיגה גדולה!

מפעל הפיס קרית יערים רולי דיקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד