י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בעקבות הטבח

שריף בפלורידה: "נאבטח בתי ספר כמו שדה התעופה בישראל"

שריף במרכז פלורידה הציג תוכניות בטיחות חדשות ודרמטיות לשנת הלימודים הקרובה בכל בתי הספר שנמצאים תחת אחריותו, התוכניות עוצבו על פי הנחיות האבטחה של נמל התעופה בן גוריון. "אף אחד לא יפגע בילדים ובמורים שלנו"

שריף בפלורידה: "נאבטח בתי ספר כמו שדה התעופה בישראל"
חמושים בכבדות בבתי הספר צילום: משרד השריף

שריף מחוז ברווארד, וויין לוואיי אמר כי אנשיו שאחראים על ביטחון בית הספר יהיו מצוידים בציוד טקטי ונשק מלא בעקבות הירי הקטלני בבית הספר בטקסס במאי האחרון, אז חמוש פסיכופט פתח בירי לעבר תלמידים ומורים ורצח 19 ילדים ושתי מורות.

השריף הוא בוגר האקדמיה הלאומית של ה-FBI עם למעלה משלושה עשורים של ניסיון באכיפת חוק, הסביר את תוכניתו למנוע אלימות וירי של כל מיני פסיכופטים שמגיעים לבתי ספר מפעם לפעם ומבצעים טבח. הוא אמר כי במחוז ברווארד בתי הספר יהיו מוגנים בצורה יוצאת דופן, גישה שלמד משדה התעופה בן גוריון.

הסמלים של האזורים עליהם אחראי השריף

הוא סיפר כי מישהו אמר לו לאחרונה שהוא לא מרגיש בנוח עם התוכנית החדשה שלו כי זה מזכיר להם את שדה תעופה הישראלי, השריף הסביר כי זו בדיוק המטרה שלו. "מתי בפעם האחרונה קראתם על מישהו שירה בשדה תעופה ישראלי?" אמר. "לא, והסיבה לכך היא שהם מוכנים יותר, חמושים ומאומנים טוב יותר מכל אחד אחר, והם ניצחו במלחמה הרבה לפני שהקרב החל אי פעם".

השריף הראה את המדים החדשים בסגנון צבאי שאנשיו ילבשו כאשר הלימודים יתחדשו אחרי החופש הגדול, הוא שלח את המסר שהם מוכנים היטב ויש להם את הנשק והיכולת למנוע טבח של ילדים.

"אנשים תנו לי להיות מאוד ברור" אמר בסרטון בפייסבוק, "אתם לא נכנסים לבתי הספר שלי והורגים את הילדים שלנו". למרות המראה הצבאי של אנשיו, השריף ציין כי לאנשיו יש השפעה עצומה על חיי התלמידים, מעבר להבטחת ביטחונם, בניית מערכות יחסים ואמון עם ילדים ועם הוריהם. "הם לנצח יהיו חלק מחיי הילדים האלה כשהם עוזרים להדריך ולהגן עליהם יום ויום", אמר.

פלורידה בתי ספר חמושים שדה התעופה בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד