ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
הפריימריז בעבודה

בר לב מתייחס לכישלון: "הבוחר אמר את דברו"

בציוץ בטוויטר מתייחס השר בר לב לתבוסה הקשה שנחל אמש בפריימריז במפלגת העבודה לאחר שנדחק למקום לא ריאלי. "היו לי, בחיי הבוגרים, רגעי סיפוק לצד רגעי אכזבה, אך תמיד מה שניצב לנגד עיניי זו טובתה של מדינת ישראל", הוא כותב

בר לב מתייחס לכישלון: "הבוחר אמר את דברו"
עמר בר לב צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

השר עמר בר לב מתייחס היום (רביעי) לתבוסתו בפריימריז לרשימת העבודה, לאחר שעם קבלת התוצאות התגלה כי הוא נדחק למקום לא ריאלי. בציוץ בטוויטר אומר השר לביטחון פני כי הוא מקבל עליו את דין הבוחר.

"הבוחר במפלגת העבודה אמר את דברו", צייץ השר בר לב בטוויטר, "ממשיכים קדימה - יש עוד משימות לממש ותוכניות לקדם במשרד לביטחון הפנים".

‏השר בר לב ציין כי "כבר הבוקר עסקתי כרגיל בנושאים הקשורים בביטחונם של אזרחי ישראל. אני כאן כדי להמשיך לנווט את העשייה החשובה הזו - בשנה האחרונה יש לא מעט הישגים, ואין לי ספק שבחודשים הקרובים תימשך המגמה הזו, שאת פירותיה רואים כבר עכשיו, ויראו ביתר שאת בעתיד".

בר לב לא מתייחס להמשך דרכו הפוליטית לאחר הכישלון, האם יפרוש מהחיים הפוליטיים או יישאר וינסה להגיע לכנסת במסגרת החוק הנורבגי. "היו לי, בחיי הבוגרים, רגעי סיפוק לצד רגעי אכזבה, אך תמיד מה שניצב לנגד עיניי זו טובתה של מדינת ישראל. היא חשובה ממני. גם עכשיו. אני לא מקפל את הדגל המדיני-ביטחוני במפלגת העבודה, אלא ממשיך לשאת אותו בגאווה", כתב.

בפריימריז למפלגת העבודה שהתקיימו אמש, נבחר בר לב למקום ה-8 והלא ריאלי לפי כל הסקרים. דחיקתו אחורה ברשימה מגיעה בגלל הסדר הריצ'רץ' הפרוגרסיבי במפלגה, שמחייב שוויון בין גברים לנשים. בפעם הקודמת נבחר בר לב למקום השני, וכעת מתברר כי התפקיד אותו מילא בממשלה רק הוביל לאכזבה גם בקרב מתפקדי המפלגה.

פריימריז בעבודה עמר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד