י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נקודת זינוק

התחום המפתיע שמכניס עשרות אלפי שקלים לצעירים חרדים

תחום השיווק הדיגיטלי נחשב כיום למבוקש ביותר בקרב צעירים המעוניינים להתפתח מקצועית וכלכלית כשהביקוש לאנשי דיגיטל איכותיים הוא כמו לחלת שבת ביום שישי • אילו אפשרויות תעסוקה קיימות? ומהו השכר הממוצע במשק? כל התשובות בכתבה שלפניכם • בנוסף - הכירו את הקורס המקיף ביותר והראשון מסוגו בתחום שיזניק אתכם אל עבר קריירה מזהירה

התחום המפתיע שמכניס עשרות אלפי שקלים לצעירים חרדים
מקצוע מכניס לצעירים צילום: יח"צ

האפשרויות הרבות בתחום הדיגיטל, מציבות אותו בראש רשימת המקצועות החמים והפופולריים בעולם התעסוקה של 2022, גם בקרב צעירים חרדים. להלן ננסה לסקר את מגוון היתרונות העצום החבוי בו וכן למצוא עבורכם את המסלול המושלם להצלחה בתחום. 

המקצועות החמים בעולם הדיגיטל

  • תשלום פר קליק (PPC) - מבוקשים כמו חלת שבת ביום שישי. אנשי ה-פי.פי.סי קרויים גם "מנהלי קמפיינים". הם אותם אנשים שמכירים את פייסבוק וגוגל יותר טוב מפייסבוק וגוגל בעצמם… (וזה בהחלט אפשרי).

  • דאטה אנליסט (מנתח מידע) - תחום בשיווק הדיגיטלי שעל פיו מנתחים ומודדים את הנתונים. זאת, במטרה להפיק אסטרטגיית שיווק ותוכנית פעולה רלוונטית.

  • קופירייטינג - התפקיד הנחשק ביותר במשרד פרסום. תפקידו של הקופירייטר הוא להצית את הרעיון שבעזרתו העסק או המוסד המקודם ירוויחו. הצלחה של הקופירייטר תביא עמה תהילת עולם במשרד ומחוצה לו ותתבטא בלידים, רכישות מוצרים, תנועה, מעורבות ועוד.

  • אסטרטג - המנצח על התזמורת. לעתים זה מנהל משרד הפרסום ולעתים עובד שכיר. אם נדמיין את כל הפלטפורמות השיווקיות יחדיו כצבא - אסטרטג טוב יודע בדיוק באיזו "חטיבה" להשתמש עבור כל לקוח. למשל, יש לקוחות שפרסום בגוגל יהיה עבורם הרבה יותר רלוונטי מאשר פרסום בפייסבוק - ויש לקוחות אחרים שדווקא הסטטוס בווצאפ הוא המקום עבורם.

    • בונה אתרים ומקים חנויות וירטואליות: התחום הכי חם בעולם הדיגיטל. מה שבעבר היה נחלת מפתחים בלבד, הפך לנגיש יותר בזכות תוכנות חכמות ופשוטות ללמידה. בונה אתרים הוא קריטי עבור משרד דיגיטל גדול שרוצה להוביל מהלכים ופרוייקטים רציניים ומשמעותו חשובה ביותר עבור הרכב משרד מנצח.


  • כותב תוכן - בעבר רוב התוכן הממומן היה מופיע בעיתון, ולכן קופירייטר וכותב תוכן היו אותו אדם. בימינו יש הבחנה יותר ברורה בין הקופירייטרים שכותבים טקסטים קצרים וגאוניים לבין כותבי התוכן, שכותבים טקסטים יותר מפורטים, לפלטפורמות שונות והוא מהווה בורג חשוב ביותר במערכת.

  • גרפיקה - גרפיקאים טובים לוקחים את הרעיונות של הקופירייטרים - וגורמים להם להראות הרבה יותר טובים ממה שהקופירייטר דמיין. אם עיצוב בנשמתך - זה התפקיד עבורך.

  • מנהל לקוחות - מנהלי לקוחות טובים צריכים שיהיה להם מושג כללי בעולם הדיגיטל, המון סבלנות ויחסי אנוש בריאים.  

ישנם תחומים נוספים בתחום השיווק הדיגיטלי שניתן ללמוד ולהתמחות בהם. התחום רחב וכולל היבטים רבים ומגוונים.

הביקוש לעובדים

קיים ביקוש גבוה מאוד בשוק העבודה לאנשים העוסקים בתחום השיווק הדיגיטלי. בנוסף, הדרישה לעובדים גדלה עם הזמן. כך שלמעשה לא קיים קושי משמעותי למצוא עבודה בתחום זה. 

שכר

בממוצע, שכיר מתחיל בתחום השיווק הדיגיטלי עשוי להרוויח בסביבות ה-9,000 ש"ח בחודש. עם ותק של שנה בתחום, ניתן להגיע למשכורת של כ-12,000 ש"ח. שנתיים: כ-14,000 ש"ח ומעלה ולאחר כשלוש שנים ניתן להגיע אף למשכורת של כ-20,000 ש"ח. 

נוסף על כך, ההכשרה בתחום קצרה יחסית ואורכת כשנה בממוצע.

היתרונות המרכזיים של השיווק הדיגיטלי ככלי פרסומי

  • פנייה לקהל יעד רחב יותר: בעזרת שיווק דיגיטלי ניתן להעביר את המסר השיווקי שלנו לכל מקום בעולם, ללא מגבלות גיאוגרפיות. כך, למעשה, ניתן לשווק את העסק ולקדם אותו באופן בינלאומי. ניתן להגדיר קמפיינים בקלות ובתקציב נמוך במטרה לכסות את עלות הפרסום במדינות השונות.

  •  טרגוט: בשונה משיטות הפרסום הישנות (שלא לומר מיושנות), שיווק בדיגיטל מאפשר לייעל ולנתב את אפיקי הפרסום על פי גולשים שהתעניינו במוצר/שירות הספציפי אותו אתם מפרסמים וכך לדייק את הקמפיין בלי לבזבז משאבים מיותרים.

  • מודעות למותג: שיווק דיגיטלי מסייע ליצור נוכחות לעסק כך שתהיה לו חשיפה גבוהה יותר. הדבר נעשה ע"י עדכון אתר, פרסום פוסטים בבלוג וכיוצא בזה.

  • הוצאות נמוכות: שיווק דיגיטלי זול הרבה יותר בהשוואה לחלופות אחרות (כגון פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות וכו').

נקודת הזינוק מתחילה כאן

רוצים ליהנות מהתחום הכי שווה במשק? כל אחד יכול למצוא את עצמו בעולם הדיגיטל, בהתאם לרצונות, לשאיפות ורכיבי הנפש שלו. הכירו את את הקורס Digital Leader מטעם קהילת גרילה. מדובר במסלול הייחודי והמקיף ביותר שיש היום בישראל, שישנה את חוקי המשחק ויהפוך את בוגריו למצרך המבוקש ביותר בשוק, כאשר בסיום הקורס יוכלו הבוגרים והבוגרות, לבחור באיזה תפקיד להשתלב בעולמות הדיגיטל, מאחר והקורס מעניק ידע נרחב ומקיף בשלל הנושאים והתפקידים הנזכרים בכתבה.

למי מיועד הקרס?

לאנשים שמחפשים עבודה מכניסה מהבית וכן עבור המעוניין להיכנס לעולם הדיגיטל, עולם פיתוח ועיצוב האתרים. לא צריך ידע מוקדם מלבד שליטה בסיסית ביישומי המחשב.
יכול להתאים גם לבעלי עסקים שרוצים לקדם את העסק שלהם בעצמם בלי לשלם אלפי שקלים לחברות חיצוניות וכן עבור מי שרוצה לפתח מיזמים בעולמות הדיגיטל.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים>>>

דיגיטל שיווק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!