י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כך תטפלו בפטרת הציפורניים

טרת ציפורניים היא מצב שכיח המשפיע על הציפורניים ויכול להיגרם מגורמים רבים כמו היגיינה לקויה, נעילת נעליים ללא גרביים או נטילת אנטיביוטיקה ללא מעקב מתאים או אפילו ללא מרשם

כך תטפלו בפטרת הציפורניים
פטרת הצפורניים צילום: freepik

פטרת ציפורניים היא מצב המשפיע על הציפורניים ויכול להיגרם מגורמים רבים. ואם גם אתם סובלים מבעיית הפטרת בציפורניים, מאמר זה מספק מידע על הגורם למצב זה, כיצד לזהות אותו וכיצד לטפל בו כמה שיותר ביעילות.

פטרת ציפורניים היא מצב שכיח המשפיע על הציפורניים ויכול להיגרם מגורמים רבים כמו היגיינה לקויה, נעילת נעליים ללא גרביים או נטילת אנטיביוטיקה ללא מעקב מתאים או אפילו ללא מרשם. עם זאת, ממש לא חובה לחיות עם המצב הזה. ישנם בימינו טיפולים שונים הזמינים לפטרת ציפורניים, הכוללים טיפול מקומי, טיפול תרופתי דרך הפה, טיפול בלייזר, ניתוח ועוד. למידע נוסף הקליקו כעת: אדם ממון מטפל בלייזר IPL להכחדת פטרת הציפורניים.

הכי חשוב לשמור על היגיינה

פטרת ציפורניים היא מצב המשפיע על הציפורניים, מה שיכול להופיע הן בכפות הרגליים והן בכפות הידיים של אנשים. מצב זה יכול להיגרם מגורמים שונים, כאשר ישנם טיפולים רבים לפטרת ציפורניים, אך הדרך הטובה ביותר למנוע זאת היא לשמור על ציפורניים בריאות ונקיות.

במילים אחרות, לשמור על היגיינה נכונה. כאשר אינה מטופלת נכון וההיגיינה נמוכה, פטרת ציפורניים עלולה לגרום לכאב ואי נוחות שיכולים לנוע בין כאבים קלים לחמורים יותר. לפיכך, חשוב לאבחן את המצב ולטפל בו בהקדם האפשרי.

מהי שיטת IPL לטיפול בפטרת הציפורניים?

IPL הוא טיפול המשתמש באור פועם עז שהופך לחום, כדי להרוג את הפטריות הגורמות לפטרת ציפורניים. אם הטיפול מתבצע נכון ועל ידי צוות רפואי מנוסה, ניתן להשתמש בטיפול כדי להסיר את הפטרייה ולהחזיר את המראה התקין של הציפורניים.

IPL היא שיטת טיפול המשתמשת באור בעוצמה גבוהה כדי להרוג את הפטרייה הגורמת לפטרת הציפורניים. טיפול זה ידוע גם בשם "טיפול בציפורניים בלייזר". ישנם סוגים שונים של טיפולי IPL, וכולם יעילים בהסרת הזיהום הפטרייתי. עם זאת, טיפול זה לעיתים עובד רק על שכבות שטחיות של העור, ולא עמוק בתוך העור.

הטיפולים הכי מומלצים לפטרת הציפורניים

הטיפולים המומלצים ביותר לפטרת ציפורניים הם תרופות וטיפול בלייזר. אין ראיות מהותיות לכך שטיפול אחר פועל טוב יותר משתי השיטות הללו, אבל ניתן גם להשתמש בתכשירים רפואיים הניתנים במרשם על ידי הרופא. יש גם כמה תכשירים קמעונאיים שמבטיחים את הטיפול בפטרת, אבל בדרך כלל יהיה עדיף לקבל סיוע רפואי.

טיפול בלייזר הוא הטיפול המומלץ ביותר מבחינת עלות-תועלת, שכן הוא דורש פחות זמן וכסף להשקיע בו. יש לו גם אחוזי הצלחה גבוהים בכל הנוגע לטיפול במצב של פטרת ציפורניים, מה שאנשים לעיתים מנסים להיפטר ממנו במשך שנים. זכרו, פטרת ציפורניים היא מצב המשפיע על הציפורניים והעור שמסביב. אם לא מטפלים במצב זה, הפטרייה מתחילה להתפשט לאזורים שמסביב לציפורן, מה שיחמיר גם את הכאבים.

ציפורניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד