כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בברסלב בטוחים: הצדיק בירך - הזמר החל לראות

מעריציו של זמר בעל שם עולמי, שהיה עיוור, נרגשים עם הצלחת ניתוח שגרם לו לראות • בברסלב מרוגשים מסיבה אחרת: הכל התחיל מברכת הצדיק מיבנאל • כיצד נוצר הקשר?

הצדיק מיבנאל והזמר, לפני שנה. צילום:  breslevcity.co.il
הצדיק מיבנאל והזמר, לפני שנה. צילום: breslevcity.co.il

צדיק ברלסבי בירך – זמר אמריקני התרפא: בקהילתו של הרב אליעזר שלמה שיק, המכונה 'הצדיק מיבנאל', נרגשים בעקבות מופת של רבם שהצליח לרפא זמר ראפ אמריקני מפורסם ממחלה שלקה בעיניו.

תחילתו של הסיפור, כפי שמדווח אתר 'ברסלב סיטי' - אתר הבית של מוסדות הצדיק מיבנאל - לפני כשנה: אפל.די.אפ, זמר בן 37 בעל שם עולמי וסולן בלהקה 'בלק אייד פיז' נחת בישראל. באותו זמן ישב הצדיק מיבנאל בטרקלין האח"מים בנתב"ג והמתין לטיסתו.

לזמר נודע כי בשדה התעופה נמצא כעת צדיק יהודי והוא ביקש להגיע אליו ולהתברך. לאחר אישורו של הרב שיק, הגיע אליו הזמר וביקש ממנו ברכה לרפואת עיניו. מדובר בבעיה קשה ממנה הוא סובל מילדותו, הגורמת לו לתנועה בלתי רצונית של העיניים ומגבילה את הראייה. מבחינה משפטית נחשב הזמר כעיוור.

די.אפ שטח בפני הצדיק את בעייתו וסיפר כי כמעט ואינו יכול לזהות אנשים, וכי הוא מזהה אנשים בעיקר על פי קול. הוא ביקש את ברכת הצדיק - ואכן זכה לברכה חמה לבריאות בעיניו.

לאחרונה, שנה אחרי הפגישה, הוצע לזמר טיפול חדשני לטיפול בעיניו. לאחר ניתוח שנמשך כ-40 דקות, במהלכו הושתלו עדשות מיוחדות. האתר מדווח כי ראייתו השתפרה מיד בסיום הניתוח, וכיום - תקופה קצרה לאחר מכן - הוא רואה כמעט מצויין.
אפל.די.אפ הצדיק מיבנאל ברסלב ברכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד