י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גניבה לאור יום: נהג הטרקטור החל לתלוש מנועי מזגנים

המשטרה תפסה אדם שביצע מסע גניבות בטרקטור, במסגרתו נתלשו ונגנבו שני מעבי מזגנים מהיכל תרבות בעיר אילת, בנוסף, נגנב מעבה ממקלט רב תכליתי המשמש את הגרעין התורני "אל עמי"

גניבה לאור יום: נהג הטרקטור החל לתלוש מנועי מזגנים
גניבה באמצעות טרקטור צילום: עיריית אילת

גניבה לאור יום: ביום ראשון האחרון (7.8.22) הגיעו אזרחים למתחם תרבות בעיר ולא הצליחו להפעיל את החשמל במקום. בדיקה של מנהל האולם - אפי טלקר העלתה, כי הקצר נובע מהמזגנים. 

בדיקה מול מצלמות המתחם העלתה כי ביום שישי בצהריים נתלשו בברוטליות באמצעות טרקטור, שני מעבים. בטרם הפעילות ניתק ככל הנראה הגנב את החשמל וזה גרם לקצר שהוביל כאמור לגילוי הגניבה. תלונה הוגשה למשטרה על ידי מנהל האולם.

למעשה,עוד בצהריי יום שישי האחרון הבחין תושב בפעילות חריגה של טרקטור התולש מעבה מגג המקלט הסמוך. פעילות שנמשכה ככל הנראה גם ביום ראשון. התושב פנה מיד למוקד העירוני וביום ראשון המשיך טיפול על ידי אגף חירום וביטחון מול הגרעין התורני "אל עמי" המפעיל את המקלט. תלונה הוגשה למשטרה.

ממשטרת מרחב אילת נמסר בתגובה לאירוע כי "מיד עם קבלת הדיווח במשטרת מרחב אילת אודות האירועים השונים, נפתחה חקירה במהלכה בוצעו פעולות חקירה מהירות באמצעותן הצליחו השוטרים להתחקות אחר החשוד. החשוד, תושב אילת, יליד 1993 נעצר והובל לחקירה, בתומה שוחרר בתנאים מגבילים. עם מיצוי פעולות החקירה יועבר התיק לחטיבת התביעות של משטרת ישראל. עוד הוסיפו: אנו רואים בחומרה עבירות רכוש בפרט וכאלה הפוגעות בתשתיות שנועדו לרווחת הציבור הרחב, נמשיך לפעול למיצוי הדין עם העוברים על החוק.

 

גניבה מזגנים טרקטור אילת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד