ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מי נדחק ומי מפתיע

החלה ספירת הקולות בליכוד: מדגם דרמטי מציג מהפך בצמרת הרשימה

החלה ספירת קולות הבוחרים בפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת הבאה ולפי המסתמן, המפלגה משנה את פניה, כאשר חברי כנסת ושרים בכירים לשעבר מתדרדרים במורד הרשימה לטובת צעירים וחדשים נאמני נתניהו | מדגם שנערך מציג דרמה וטלטלה שאיש לא חזה | כל הפרטים

החלה ספירת הקולות בליכוד: מדגם דרמטי מציג מהפך בצמרת הרשימה
פריימריז בליכוד צילום: פלאש 90

מסתמנת דרמה וטלטלה ברשימת 'הליכוד' לכנסת הבאה עם סגירת הקלפיות בשעה 22:30 עם כ-58 אחוזי הצבעה המהווים 79,735 מצביעים שמימשו את זכותם כמתפקדי ליכוד. בשעות אלו נספרים הקולות ותוצאות האמת צפויות להתפרסם לקראת שעות הבוקר.

לפי תוצאות מדגם 'ערוץ 14' שנערך הערב (רביעי) על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות 'דיירקט פולס' בקרב מדגם מייצג של כלל מתפקדי הליכוד, בהערכה זהירה מסתמנת הלילה צמרת חדשה בתנועת הליכוד.

ניתן להעריך כי שמות חדשים ומפתיעים מתברגים בצמרת המובילה, כאשר השמות החמים מאנשי העשירייה השנייה בבחירות הקודמות עוברים לקדמת הבמה. זו החמישייה הראשונה של הליכוד, לא בהכרח לפי הסדר הסופי. בבלוק הראשון, אחרי יושב ראש התנועה בנימין נתניהו, במקומות 2 עד 6 מתברגים: יריב לוין, אמיר אוחנה, יואב קיש, דוד אמסלם ויואב גלנט.

כוכבי הצמרת. ניר ברקת ואמיר אוחנה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

בבלוק הבא במקומות 7-11, מתברגים כפי שמסתמן: אלי כהן, ניר ברקת אבי דיכטר וישראל כ"ץ. הערב גם ניתן להעריך בסבירות גבוהה כי גלית דיסטל אטבריאן בדרך להיות האישה הראשונה של 'הליכוד' שמדיחה את מירי רגב מהתואר. כל אלו סוגרים את העשירייה הראשונה.

בעשירייה השנייה, לפי מדגם 'ערוץ 14', במקומות 12 עד 17 נמצאים בסבירות גבוהה: מיקי זוהר, שלמה קרעי, שיריון, ארז תדמור, שיריון נוסף, ומירי רגב.

הבלוק האחרון איתו נסגר המדגם, במקומות 18 -25, כאמור לא בהכרח לפי הסדר הזה נמצאים: בועז ביסמוט, נציג של מחוז השפלה, אופיר כ"ץ, נציג מחוז הגליל והעמקים, נציג מחוז הנגב, אופיר אקוניס, טלי גוטליב ומאי גולן.

פנים חדשות. ארז תדמור ובועז ביסמוט. צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90.

ב'דיירקט פולס' מדגישים כי עשו את מיטב המאמצים לפענח את השפעות המצביעים המאורגנים בליכוד, "הדילים". רק במהלך הלילה או לפנות בוקר נדע האם ועד כמה הצליחו ב'דיירקט פולס' להעריך את תוצאות האמת גם הפעם.

לפי המדגם לא נמצאים ברשימה בכירי וותיקי הליכוד: יולי אדלשטיין, חיים כץ, דוד ביטן, צחי הנגבי ועוד חברי כנסת רבים שככל הנראה נדחקו מחוץ למקומות הריאליים לפחות לפי הסקרים שפרסמו עד כה.

חשוב להדגיש שוב כי לא מדובר בתוצאות האמת שעשויות להתפרסם במהלך הלילה או בשעות הבוקר המוקדמות, עם תום ספירת כלל הקולות.

פריימריז בליכוד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד