י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עשויה לחלות בנגיף

אישה פרצה למתחם הקופים כדי לקחת מטבעות מבריכת המזל

פולשת פרצה למתחם הקופים של גן חיות באוסטרליה כדי לגנוב מטבעות מבריכת המזל. האשה עלולה לחלות בנגיף ההרפס שעלול להיות קטלני לבני אדם. הרשויות חוששות כי ייתכן שהאישה נדבקה בזן הרפס B, אשר קופים יכולים להעביר לבני אדם

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: מתוך הסרטון

אשה פרצה למתחם של קופים בגן חיות באוסטרליה כדי לגנוב מטבעות מתוך בריכת מים מלאה במטבעות שמבקרים זורקים כדי להפוך אותם "למטבעות מזל". היא כנראה נדבקה בנגיף ההרפס. הפולשת טיפסה על הגדר ביום שלישי בלילה במתחם גן החיות סיטי פארק בלונסטון, טסמניה, שבאוסטרליה.

ראש עיריית לאונסטון בטסמניה, אלברט ואן זטן, אמר כי הרשויות חוששות כי ייתכן שהאישה נדבקה בזן שעלול להיות קטלני של נגיף הרפס B, אשר קופים יכולים להעביר לבני אדם במים. "הנגיף אינו נחשב לסיכון לקופים, ומציג תסמינים דומים לזה של כוויות קור בבני אדם, עם זאת, זה עלול להיות קטלני לבני אדם, עם יותר מ-30 מקרי מוות ידועים ברחבי העולם, ומקרה אחד שאושר של העברה מאדם לאדם".

"רוב הקופים ברחבי העולם נושאים את הנגיף ויש שילוט במתחם המציין שהקופים נגועים" אמר. התסמינים השכיחים של הנגיף כוללים: שלפוחיות, כאב, חוסר תחושה ליד נקודת הזיהום, תסמינים דמויי שפעת (חום, כאבי שרירים, כאבי ראש ועייפות), מצוקה נשימתית, דלקת המוח וחוסר תפקוד נוירולוגי.

קופים גן חיות אוסטרליה הרפס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד