י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מכוסה במלט

"חשבתי שאני במיטה שלי": שיכור נקבר בעודו בחיים

גבר בן 30, אמר שהוא שתה עד שהתעלף ולאחר מכן השתתף בטקס של ילידים בבוליביה. הוא נמסר כקורבן לשכב בארון מתים כחלק מטקס. המשתתפים לקחו את הטקס ברצינות ופשוט הכניסו אותו לארון מתים

"חשבתי שאני במיטה שלי": שיכור נקבר בעודו בחיים
אילוסטרציה צילום: Pixabay

ויקטור הוגו מיקה אלווארז בן 30, נקבר שיכור כשהוא בחיים בארון קבורה לאחר שהתעלף בטקס מוזר, הוא הבין שהוא קבור כשהתעורר באמצע הלילה ורצה ללכת לשירותים.

הוא השתתף בטקס שהוקדש ל"אנשים טובים של דרום אמריקה", אוכלוסייה ילידית הפרוסה ברחבי ארגנטינה, פרגוואי ובוליביה, שם הייתה המסיבה הזו.

הוא הוזמן על ידי חברים לשתות כמה בירות בטקס, ולדבריו, בסופו של דבר הוא נמסר כקורבן לשכב בארון מתים כחלק מהטקס, מסתבר שהמשתתפים לקחו את הטקס ברצינות ופשוט הכניסו אותו לארון מתים. "הלכנו לרקוד ואני לא זוכר יותר, הדבר היחיד שאני זוכר זה שחשבתי שאני במיטה שלי וקמתי לחפש את השירותים ולא יכולתי לזוז יותר".

ויקטור הוגו מיקה אלווארז נקבר בחיים

"כשדחפתי את הארון בקושי שברתי את הפתח, ודרך הזכוכית התחיל לחדור לכלוך וכך הצלחתי לצאת החוצה, קברו אותי", אמר לתקשורת המקומית. הצעיר פרץ מהארון, ביקש עזרה מאדם סמוך והוא הובא לתחנת משטרה.

אלכס מאגנה, שמצא אותו משוטט, אמר שויקטור הוגו היה מכוסה במלט על פניו וראשו, כלומר אלו שניסו להקריב אותו אולי ניסו לקבור אותו מתחת למלט.

אך אם לא די בכך, המצב רק החמיר עבור אלווארז, שוטרים אמרו לו לחזור כשהוא יתפכח. "שברתי את הפתח, כל היד שלי נפגעה, בקושי יצאתי, אבל הלכתי למשטרה ואמרו לי שאני שיכור, אמרו לי לבוא חזרה מפוכח" אמר.

קבר בוליביה שיכור קבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד