כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

פלאפון מציגה: 'מסלול למשפחות שמשלמות פחות'

מסלול משפחתי לשיחות ללא הגבלה בתעריף הנמוך בארץ - החל מ-47 ש"ח לחודש למנוי • נירית בן קיש, מנהלת אגף השיווק בפלאפון: "פלאפון מתאימה את מוצריה לדרישות הייחודיות של המגזר החרדי" • אינפורמטיבי

פלאפון מציגה: 'מסלול למשפחות שמשלמות פחות'

לקראת החזרה ללימודים, חברת פלאפון משיקה את התוכנית המשתלמת ביותר למגזר החרדי: 'מסלול למשפחות שמשלמות פחות'. נירית בן קיש, מנהלת השיווק בפלאפון מסבירה כי מדובר במסלול משפחתי חדש המותאם לצרכיו של הציבור החרדי, שיאפשר לכל המשפחה ליהנות מהתעריפים המוזלים בישראל, ככל שיצטרפו יותר בני משפחה לתוכנית.

לדבריה, המצטרפים למסלול החדש ידברו ללא הגבלה בארץ וישלמו החל מ-47 ש"ח לחודש בלבד. מחיר המסלול ישתנה לפי מספר המנויים במסלול המשפחתי. מנוי אחד ישלם רק 59 ש"ח לחודש, חבילה של שני מנויים ישלמו 53 ש"ח בלבד עבור כל אחד מהמנויים. שלושה מנויים ומעלה בתוכנית בה, ישלמו כל אחד רק 47 ש"ח לחודש בלבד.

פלאפון הייתה חברת הסלולר הראשונה שהציעה מסלול ללא הגבלה למכשירים הכשרים. כעת היא ממשיכה להפתיע במסלולים אטרקטיביים, ויוצאת במסלול, שנבנה במיוחד לפי צרכי המגזר החרדי. 'מסלול למשפחות שמשלמות פחות', מיועד רק לבעלי מכשיר נייד כשר, ובמסגרתו משפחה שתשדרג מכשיר נייד שברשותה, תוכל להצטרף למסלול Unlimited כשר למהדרין החדש וליהנות ממחיר מוזל במיוחד. גם משפחות שיעברו לחברת פלאפון יוכלו ליהנות מהמסלול החדש.

לדברי נירית בן קיש: "פלאפון גאה להיות החברה המובילה בהבנת הציבור החרדי והתאמת מוצריה לדרישות הייחודיות של המגזר. 'מסלול למשפחות שמשלמות פחות' נוצר מתוך הבנה עמוקה של צרכי המשפחה החרדית והוא מוכיח שוב את המחוייבות של חברת פלאפון לצרכי המגזר ולמחיר הנמוך בענף. מעתה מצרפים בני משפחה ונהנים מהנחה בחשבון החודשי".

עוד מוסיפה בן קיש: "מבצע זה מהווה נדבך נוסף בסדרת מהלכים ומבצעים המבוססים על היכרות מעמיקה עם צרכי הלקוח החרדי. אנחנו רואים בציבור החרדי מגזר אסטרטגי ומשקיעים משאבים רבים כדי להציע לו את השירות והמחירים הטובים ביותר".
פלאפון לימודים מסלול משפחות זול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד