י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הנציג החרדי בעיריית ניו-יורק: לקנוס מפיצי פאשקווילים

נציג השכונות החרדיות בעיריית ניו-יורק נגד מפיצי הפאשקווילים • אם אתה לא אוהב משהו, אתה יכול לעמוד ברחוב ולצעוק כמה שאתה רוצה, אבל אתה לא יכול ללכלך רחובות שלמים"

אילוסטרציה. צילום: יעקב לדרמן
אילוסטרציה. צילום: יעקב לדרמן

דוד גרינפלד, המייצג את השכונות החרדיות בעיריית ניו-יורק, החליט להילחם במפיצי הפשקווילים. גרינפלד פנה בסוף השבוע למנהל מחלקת התברואה של ניו-יורק ודרש ממנו להטיל קנס כספי כבד על מדפיסי ומחלקי הפשקווילים.

לפני שבוע הוצפו שכונות ויליאמסבורג ובורו פארק באלפי פשקווילים, דבר שגרר קנסות כבדים שהוטלו על בעלי חנויות ובעלי בתים שבמדרכות לידם פוזרו הפשקווילים.

חוק עירוני בניו יורק קונס כל בעל נכס שאינו מנקה את המדרכה שבתחום העסק שלו. תופעה זו חזרה על עצמה גם בעיר מונסי וגרמה למתיחות גדולה בין גויים המתגוררים ברחובות לצד היהודים.

גרינפלד אמר כי ייאבק בכל הכלים שברשותו כדי להפסיק את התופעה. "זה לא חוקי ולא מוסרי להציף את הרחובות באלפי פלאיירים, ללא שום קשר לנושא הפלאייר. אם אתה לא אוהב משהו, אתה יכול לעמוד בפינת הרחוב ולצעוק כמה שאתה רוצה, אבל אתה לא יכול ללכלך רחובות שלמים. נגרם נזק כספי לתושבים שנאלצים אחר כך לנקות מיד את הפלאיירים או לחילופין לשלם קנס כספי גבוה.

"אני מתכונן לעבוד באינטנסיביות עם משרד התברואה ועם המשטרה ומחלקות ערוניות אחרות כדי להביא סוף לתופעה המכוערת הזו שגורמת צער וחילול ה'. האחראים על הפצת הפלאיירים יענשו בכל חומרת הדין", אמר גרינפלד.

הוא הודיע כי המשפטנים במשרדו כבר עובדים על חוק עירוני שיאסור בצורה חוקית הפצת פלאיירים.
עירייה חרדים פשקווילים איסור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד