י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

לפתוח את הדלת מחו"ל • צפו: הפעמון החכם

'אביזר חכם' יכול להיות כל דבר - משקפיים, שעון ואפילו פעמון • הוא עובד עם מצלמה, מחובר לסלולרי ומכיל גם וידאו • הכירו את הפעמון החכם

לפתוח את הדלת מחו"ל • צפו: הפעמון החכם

במציאות העכשווית, בה כל אובייקט או מכשיר בחיינו נשאב לטרנד של "אביזרים חכמים", אין גבול לדברים שעוד אפשר לגרום להם להתממשק עם הסמארטפון שלכם. לאחר שכבר יצרו משקפיים, שעון, גרביים, חולצה, חיתולים, ואפילו פחי אשפה חכמים, הגיע תורו של פעמון הדלת החכם.

פרוייקט חדש באתר אינדיגוגו רוצה לגייס כסף בכדי להתחיל לשווק את ה-iDoorCam, פעמון דלת שמגיע עם מצלמה ויכול להתממשק ישירות עם הסלולרי שלכם. הפעמון מגיע עם אפשרות של וידיאו ואודיו, כך שתוכלו למעשה לענות לדלת מכל מקום שאתם נמצאים בו, כולל בחו"ל. זה אידיאלי, למשל, לחופשות או מצבים בהם אין אף אחד בבית ואתם ממש צריכים לענות לשליח או לטכנאי:



עם זאת, הפעמון לא נועד רק למצבים בהם אתם בחו"ל או מחוץ לבית. ניתן להשתמש בו גם אם אתם עסוקים ולא יכולים להגיע לדלת באותו רגע, או אם אתם מתחמקים ממישהו. האפליקציה המותאמת שתגיע ביחד עם הפעמון תאפשר לכם גם להקליט את השיחות שאתם מבצעים במצלמה של הפעמון. ישנה גם אפשרות לכבות את הפעמון בכדי שלא ירעיש בזמן שלוחצים עליו - פיצ'ר מושלם להורים עם תינוק שלא מעוניינים שהוא יתעורר.

את פרויקט הגיוס יזמו אנדרו תומאס ודסירי מייג'ה, שני מעצבי מוצר שעיצבו בעבר בשביל אפל, והחליטו לקחת את המומחיות שלהם בשביל לנסות את מזלם באופן עצמאי. הם מציעים את המוצר בדף הגיוס במחיר מוזל של 127 דולר, כשהמחיר שלו בחנויות יהיה 165 דולר כשייצא לבסוף לשוק באוקטובר.

נכון לעכשיו הם כבר הצליחו לגייס 276 אלף דולר, כמעט פי 3 מהיעד שרצו לגייס מלכתחילה, שעמד על 100 אלף דולר בלבד. בהתחשב בכך שעוד נותרו 23 יום עד לסיום מועד קמפיין הגיוס, היזמים יכולים להיות בהחלט מרוצים.
פעמון חכם דלת סלולרי חו''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד