י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עוצר ראיונות בליכוד

50% מהקולות נספרו: הליכוד משנה צורה, הוותיקים נדחקו לאחור

ספירת קולות הפריימריז בליכוד נמשכת לאחר שהסתיימו אמש באיחור לבקשת ראש התנועה בנימין נתניהו | למרות שינויים משמעותיים מהמדגם, תוצאות האמת מלמדות על דרמה של ממש כאשר לא מעט ח"כים ותיקים נדחקו לתחתית הרשימה | תוצאות האמת לספירת 50% מהקולות 

50% מהקולות נספרו: הליכוד משנה צורה, הוותיקים נדחקו לאחור
פריימריז בליכוד צילום: פלאש 90

לאורך כל הלילה נמשכת ספירת הקולות בבחירות הפנימיות בליכוד, למרות שינויים מהותיים מהמדגם שפורסם אמש, תוצאות האמת שזורמים מהווים דרמה של ממש ושינוי דרמטי ברשימת הליכוד, דריכות לקראת תוצאות האמת. לא מעט חברי כנסת ותיקים שהיו בעשירייה הראשונה נדחקו לתחתית הרשימה, קבוצת חברי כנסת ייפרדו מתפקידיהם לאחר הבחירות, מאחר והולך ומסתמן כי הצעירים והחדשים יובילו את הרשימה בכנסת ה 25.

נכון לשעה 10:00 בבוקר נספרו 50% אחוז מהקולות והספירה תימשך לאורך שעות היום, וכפי שמסתמן תוצאות האמת הסופיות יפורסמו לקראת הצהריים. מאחר וברשימה מתרחשים ככל הנראה שינויים דרמטיים, יו"ר התנועה, בנימין נתניהו הורה על עוצר ראיונות עד להודעה חדשה. נראה כי למרות ההודעה, הנבחרים החדשים עדיין מתקשים לקבל מרות והמועמדת טלי גוטליב התראיינה הבוקר לאולפן 'ווינט'.

 תוצאות ספירת 50% מהקולות בפריימריז בליכוד

לפי התוצאות נכון לשעה זו, את המקום הראשון בפריימריז לקח יריב לוין, אחריו אלי כהן, יואב גלנט, דודי אמסלם, אמיר אוחנה, יואב קיש, ניר ברקת, מירי רגב, אבי דיכטר, ישראל כץ.

בעשירייה השנייה: מיקי זוהר, שלמה קרעי, דוד ביטן, דני דנון, חיים כץ, יולי אדלשטיין, גלית דיסטל, אופיר אקוניס, בועז ביסמוט, אתי עטיה.

בעשירייה השלישית נמצאים: אופיר כץ, קטי שטרית, מאי גולן, גילה גמליאל, צחי הנגבי, ארז תדמור, גלעד שרון, קרן ברק, טלי גוטליב, משה פסל.

חברי הכנסת בתחתית הרשימה צפויים להידחק החוצה בעקבות שריונים של היו"ר בנימין נתניהו והשיבוצים הקבועים של המחוזות שנכנסים למקומות ראליים במפלגה על חשבון הח"כים המכהנים.

כך, נראה כי יולי אדלשטיין שהוביל את הרשימה מספר פעמים, נדחק לאמצע העשירייה השנייה, ישראל כץ שהיה במקום השני נדחק אף הוא לתחתית העשירייה, בעוד ח"כים חדשים, כמו יואב קיש, דוד אמסלם, אלי כהן, אמיר אוחנה ועוד שודרגו לראש הרשימה, אמנם לא מדובר במהפך מוחלט ברשימה כמו שהוצג אמש בתוצאות המדגמים, שם טענו כי בעקבות מספר המצביעים הגבוה הצליחו לגבור על הכוח של קבלני הקולות והדילים המפורסמים.

מסתמן כי לא מעט חברי כנסת מכהנים יפלטו מהכנסת, כמו גילה גמליאל, צחי הנגבי, קרן ברק, אורלי לוי אבקסיס, מאי גולן, פטין מולא. לצד ח"כים חדשים שיכנסו לראשונה לכנסת, בהם: בועז ביסמוט וארז תדמור.

תוצאות הפריימריז במחוזות:

פריימריז בליכוד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד