ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
רכבים הספיקו להימלט

סטה מהנתיב וגרם למותם של ארבעה בני אדם

לבית המשפט לתעבורה הוגש כתב אישום נגד גוני דיב, בן 37, בגין גרימת מוות ברשלנות של 4 בני אדם בתאונת דרכים חזיתית שאירעה בכביש 90 לפני כחודשיים. בתאונה נהרגו מאיה קדוש ז"ל, וכן שלושה מנוסעי הרכב של הנאשם - מוחמד אעביד ז"ל ושני ילדים בני 12 ו-5

סטה מהנתיב וגרם למותם של ארבעה בני אדם
התאונה הקטלנית בכביש 90 צילום: עידן תורג'מן תיעוד מבצעי מד"א

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט לתעבורה בב"ש כתב אישום נגד הנאשם גוני דיב, בן 37, בגין גרם מוות ברשלנות של 4 בני אדם בתאונת דרכים חזיתית שאירעה בכביש 90 לפני כחודשיים. כתוצאה מהתאונה הקטלנית, נהרגו מאיה קדוש ז"ל, וכן שלושה מנוסעי הרכב של הנאשם - מוחמד אעביד ז"ל ושני ילדים בני 12 ו-5.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ואדים סיגל, בתאריך 28.5.22, בשעות הצהריים, נהג הנאשם בכביש 90 מכיוון צפון לדרום, כשברכבו 3 נוסעים ובהם שני ילדים.

הנאשם נהג ללא פוליסת ביטוח תקפה. בשלב מסוים של הנסיעה, סטה דיב עם רכבו לנתיב הנסיעה הנגדי. נהגים של שלושה כלי רכב, אשר אותה עת נסעו אחד אחרי השני בנתיב הנגדי, ואשר הבחינו בסטייתו של דיב לנתיב נסיעתם, הספיקו לסטות לעבר השוליים, ובכך מנעו את ההתנגשות עם רכבו.

דיב המשיך לנהוג ברכבו בנתיב הנגדי, ובסמוך לאחר שחלף את שלושת כלי הרכב, התנגש בעוצמה עם חזית רכבו ברכב המעורב, בו נסעה המנוחה, ובכך גרם לתאונה הקטלנית בה נהרגו 4 בני אדם ונהג הרכב המעורב נפצע קשה.

בכתב האישום צוין, כי התאונה על תוצאותיה הקטלניות אירעה עקב רשלנותו של הנאשם, אשר נהג ברכבו בקלות ראש, בחוסר זהירות וללא תשומת לב מספקת לנעשה בכביש, וכן לא נקט באמצעי זהירות מספיקים כדי למנוע את התאונה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע 4 עבירות של גרימת מוות ברשלנות, נהיגה ברשלנות וגרימת חבלה של ממש ונהיגה ללא פוליסת ביטוח תקפה.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לפסול את רישיון הנהיגה של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת הפסילה צוין, בין היתר, כי אופן נהיגתו של הנאשם, אשר נהג ברכבו ברשלנות וכתוצאה מכך גרם למותם של 4 בני אדם, יש בו כדי להוכיח, כי המשך נהיגתו יהווה סכנה ליתר המשתמשים בדרך, וכי הוא אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה.

כתב אישום תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד